Recenze (60)
13 (2010)
3,5*
Zevlovat a prudit (2009)
3,5*
Pohřben zaživa (2010)
3,5*
Dear Mr. Gacy (2010)
3,5*
Expendables: Postradatelní (2010)
3,5*
Princ z Persie: Písky času (2010)
3,5*
Na plovárně (1998) (pořad)
Kdyby se Buh rozhodl poskytnout rozhovor, verim ze by byl Na plovarne.
Nejlepší z Brooklynu (2009)
4,5*
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
S odřenejma ušima 3. Holt T. Gilliam neni muj šálek kávy a to jsem do filmu šel s tim, že nic neočekávám. Bohužel i tak jsem čekal víc.
Zloděj životů (2004)
Lepsi tri