Recenze (60)
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Tak dneska rano jsem mel tu cest shlednout 5 minut teto povedene taskarice :D
Pevné pouto (2009)
3,5*
Match Point - Hra osudu (2005)
Americka tragedie po anglicku v modernim kabatku.
Sherlock Holmes (2009)
Prijemna oddychovka
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Jako pseudodokument o divoke prirode to ujde, ale jinak tomu chlapikovi neverim ani nos mezi ocima ..
Zakletý v čase (2009)
3,5*
Avatar (2009)
Hodnotit Avatara je pro me strasne tezky. Na film jsem sel s tim, ze to budou audiovizualni orgie a ty jsem taky dostal plnou merou . Osobne si myslim, ze film po vizualni strance predbehl dobu tak o 10 let, jenze to je asi tak vsechno. I kdyz jsem necekal kdo vi jak duchaplny pribeh, tak me celkove film nechal strasne chladnym a to se me malo kdy stane. Za 3D to vychazi cca na 4 hvezdy, pokud bych videl film nedejboze v 2D a na notasu, tak bych se nebal dat i 3.
Chlapi z karavanů: Vánoční speciál (2004) (TV film)
Vanocni prequel k cele serii. Kvalitou lehce pokulhava, ale i tak stoji za podivani. 3.5*
Trailer Park Boys (2001) (seriál)
Prvni serie mely neskutecnej tah na branku,hlasku stridala hlaska.Ke konci vsak serialu dochazel dech a proto v souctu lepsi 4. Totalne vypatlanej Ricky, nabusenej Jullian vecne se sklenkou coly a rumu, neustale na sracky ozralej teplej trailer pa k supervisor Lehey se svym pupkatym nohsledem Randym a jako spojovaci prvek absolutne dokonaly Bubbles. Ustredni postavy se proste co do kvality daji srovnat i s takovou komedialni extra tridou, jakou je Eric Cartmen
Číslo 9 (2009)
Velkohuba nuda oblečená v rádoby slušivém kabátku. Pro mě jedno z největších zklamání letošního roku.