Recenze (109)
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř dokonce předčil i díl první Batman Begins a to díky padoušskému Jokerovi v podání Heatha Ledgera, který právem na sebe strhává veškerou pozornost a zastiňuje i samotného Batmana. Jeho Joker je fakt odporně vyšinutý. Musím pouze konstatovat, jaká škoda, že si tak talentovaný herec už nikdy nezahraje.
Mamma Mia! (2008)
Je to sladkobolný a romantický, já vím, ale to nevadí. Já těch 5* musím dát kvůli písničkám od skupiny ABBA a Meryl Streep, která je prostě úžasná. Vypadá pořád perfektně a ve filmu srší energii jako nějaká dvacítka (skáče po posteli a zpívá Dancing Queen). Julie Walters předvedla svůj komediální talent. Amanda Seyfried je hezká a zpívat taky umí. Pierce Brosnan je sexy chlap, ale když zpíval tak jsem trochu trnula. Už teď ale vím, že si to na DVD určitě koupím.
Starsky & Hutch (2004)
Klasická zábavná detektivka ve stylu 70. let. Ale kdyby tam nehrál Owen Willson a Ben Stiller tak ten film je nuda.
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Tak tahle pohádka se moc nepovedla. Ta maska ovce je prostě hrozná. Musel ji snad udělat maskér, který byl totálně mimo.
Tenká červená linie (1998)
Velice dobře natočený válečný film. Na můj vkus, ale až moc dlouhý. Skvělí herci. Ale nechápu proč je George Clooney prezentovaný jako jeden z hlavních představitelů a přitom je vidět až na konci a to jenom 10 minut.
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Je to dokument o skromném člověku, který ač zachránil před jistou smrtí 669 dětí, nikdy o tom nikomu neřekl, ani své rodině. Až jednou jeho manželka Greta našla na půdě dokumenty, ve které byly nalepené fotografie dětí, které zachránil. Tento dokument od režiséra Matěje Mináče je tak hrozně silný a emotivní, že to nemůžu ani popsat, to musíte vidět.
Wanted (2008)
Angelina Jolie jako profesionální zabiják je super. Ostatní zabijáci z bratrstva taky. Jediný kdo super není je James McAvoy, asi je to tím, že je moc mladý. To jeho drsňáctví mu zkrátka nevěřím.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Tak šíleně drsný masakr jsem už dlouho neviděla, tam ulítne ruka, tam noha a tu a tam i hlava. Při masakru ve vesnici jsem musela otáčet hlavu, ale i tak Stallone dokázal tak jako u Rocky Balboa, že dobré filmy natáčet umí.
VALL-I (2008)
WALL-E je prostě kouzelný a zároveň dojemný. Nemůžu se, ale ubránit dojmu, že je to animák spíše pro větší děti, ty menší to asi moc nenadchne. Musím souhlasit s reakcí SLOTHA a dalších, při čtení komentáře od shadwella jsem asi v půlce přestala číst, protože už to dál nešlo!
Pret-a-Porter (1994)
Paříž = móda. Pret-A-Porter´= herecké hvězdy. Závěr filmu nemá chybu.