Diskuze

Pro zapojení do diskuze musíš být registrovaným uživatelem a nejdříve se přihlásit do svého ČSFD.cz účtu. Registraci i přihlášení najdeš vpravo nahoře v menu "Uživatelská zóna". Pokuď ještě nemáš na ČSFD.cz ohodnocených alespoň 200 filmů, bude ti pro začátek zpřístupněno pouze diskuzní fórum "Začátečníci", do zbylých diskuzních fór dostaneš přístup, jakmile ohodnotíš 200 filmů.

Soundtracky

Soundtracky jsou jednou z kmenových diskuzí na csfd, nenechme si ji proto zaplácat odkazy na youtube bez zjevného důvodu! Pokud z jakýchkoliv důvodů odkazujete, napište alespoň na co a proč.

Buďme rádi za jakýkoliv příspěvek netýkající se současného soundtrackového mainstreamu.

 

Správce diskuze:

Rover
<< novější 333 332 331 330 250 167 84 1
    • 10.11.2018  11:09
    elennas
    (hodnocení, komentáře)

    Echelon1: Super diky. Ako som to citala...hned som si spomenula...videla som video cez aplikaciu...tam to v popise nie je...dakujem.

    • 5.11.2018  21:37
    Echelon1
    (hodnocení, komentáře)

    elennas: 1. X-Men - Logan and Rogue

    2. Je to v popise videa. :D

    na příspěvěk reagoval elennas
    • 5.11.2018  21:22
    elennas
    (hodnocení, komentáře)

    Hladam odkial je hudba k tomuto videu https://youtu.be/xNBo8x6mTkI . Neviem ci som sa uz raz nepytala, ale nepamatam si. Dakujem.

    na příspěvěk reagoval Echelon1
    • 5.11.2018  12:04
    Dadel
    (hodnocení, komentáře)

    https://www.facebook.com/politbizar/videos/2218884298135787/?t=2

    ty vole, co to je. takhle mi žák hrát, v tomhle věku, tak ho ženu.

    • 3.11.2018  00:28
    Adasin
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Ok, je mi jasný, jak to myslíš. Já se v tomhle shánění lidí na ty projekty moc nevyznám. ;-)

    • 2.11.2018  23:16
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Adasin: Však taky fungujou už nějakej ten pátek. Tihle evidentně začli nedávno.Navíc ty nahrávky jsou z nějakých zkoušek. To srovnání nebylo o kvalitě, jen jsem tím chtěl podotknout, že na podobné dlouhodobé projekty je vpodstatě nemožné sehnat profíky, tak se to řeší studentama.

    na příspěvěk reagoval Adasin
    • 2.11.2018  15:50
    Adasin
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Tak zrovna Pražský filmový orchestr mi přijde, že hraje dobře. Užívaj si to, dirigent určitě.

    na příspěvěk reagoval berg.12
    • 2.11.2018  13:02
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Tak je to stejné jak Pražský filmový orchestr - studenti konzervatoří. Nic jiného by asi zaplatit nešlo.

    na příspěvěk reagoval Adasin
    • 2.11.2018  01:15
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Dadel: ty vole, co to je. takhle mi žák hrát, v tomhle věku, tak ho ženu. A oni ho ženou na koncert :-)

    • 2.11.2018  01:13
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Zrovna Fortress je moje největší srdcovka z celých Heroes. Je zajímavé, jak rozšířili tu vrcholnou část, jo, vždycky mi připadala krátká, ale dokonalá :-)

     

    Myslím, že je to určitě úprava. Tady je spousta piána, a to nikdy nebyl problém přidat do hry. V Heroes 2 je tuna věcí s piánem. 

     

    Ale hrajou to teda příšerně, zvlášt ten hráč na malej buben je úplně tragickej!

    na příspěvěk reagoval berg.12
    • 1.11.2018  22:19
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Ciwe, tak i s Heroesama jsem nějak zaspal dobu, dají se na ně normálně kupić bilety.  26.10. hrál s nimi i P.A Romero. Hraje sám na klavír a přidal se k tomu i sbor. Mně osobně se líbí víc čistě orchestrální podání, ale zajímalo by mě, jak moc si to skladatel do téhle podoby sám poupravil a jestli verze ze hry je třeba výsledkem omezeného budgetu či technologie.

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 1.11.2018  14:52
    Dadel
    (hodnocení, komentáře)
    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 1.11.2018  14:37
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    No vida! My o vlku.... tak ještě symfonickou verzi Heroes 3 a budu naprosto spokojen.

    • 1.11.2018  14:12
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Teda abych to trochu poupravil, u té filmové hudby vidím určitou perspektivu, viz třeba Piano Guys. To, že filmová hudba zní na světových pódiích je hodně nová záležitost a pořád se tak trochu zkouší, co s tím. Každopádně četné úpravy, které se dají hrát i na malých koncertech v nejrůznějším obsazení, jí spíš pomáhají. Kdybych někde na programu viděl, 'The Double Dragon Suite', jdu na to hned :) Taková 'Amelie' si už na ZUŠ koncertech definitivně našla místo vedle 'Pro Elišku' a to i u dětí, které film nikdy neviděli. Samozřejmě to ale filmovou hudbu omezuje jen na melodické a snadno reprodukovatelné záležitosti.

    na příspěvěk reagoval Dadel
    • 1.11.2018  12:49
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Já se de facto živím historickou improvizací, takže to vidím i z té druhé stránky ;) Právě proto je pro mě moderní hudba (= rock, pop.......) na jednu stranu mrtvá - v podstatě zemře spolu s kapelou či zpěvákem. Nedá se dál interpretovat, jen kopírovat. Už jsme se tady o tom bavili myslím i s Roverem a jeho Lisou Gerard. Muzikanti se učí do puntíku a poslední nuance sóla z 'Light my Fire', místo aby zkusili něco vlastního. Což se ale v očích většiny rovná rouhání. Jednou se to natočilo na hudební konzervu, tak je z toho písmo svaté. A filmová hudba je na tom podobně. Ač tohle samozřejmě platí i u klasiky, je tam z pohledu muzikantů pořád daleko větší vůle pro interpretaci, jiný pohled a momentánní náladu či konstelaci. Ikdyž to je často jen obyčejná změna tempa. A dobrá skladba přežije v podstatě jakoukoliv interpretaci, tak se snaž! ;)

    • 1.11.2018  02:20
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Na škole často říkali, ať si pokud možno nehrajeme vlastní věci, že ten interpret tomu dá jiný rozměr, jiný pohled atp..

     

    částečně je to určitě pravda, ale já s tím nikdy nesouhlasil. Přijde mi to, jako bych byl malíř, ale celé moje dílo vlastně byl jen přesný návod na to, jak tu malbu namalovat, a záleží jestli je to břídil nebo skvělý malíř a podle toho je výsledek.

     

    Podobně jsem se cítil, když jsem musel být jen pozorovatelem toho, když někdo hraje mojí věc. A vlastně to pro mě není moc příjemné většinou, protože jsem z 95% nespokojen :-))

    na příspěvěk reagoval berg.12 , berg.12
    • 1.11.2018  02:15
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Takže je to ten skoro 200 let starý souboj programní hudba versus absolutní hudba :-)

     

    máš pravdu, v tom je to také bližší jakože "nonartificiální" hudbě. Sám s tím jako posluchač bojuju při návštěvě například rockových koncertů. Většina lidí chce určitě slyšet co možná nejvěrnější kopii verze z desky. Ale ty skvělé kapely často mají na koncertech přidanou hodnotu, někdy ty písně naprosto změní a koncert je pak něčím víc. Ale lidi to asi tolik nechtějí.

    ALe kompletně přepracovat skladbu si většinou nikdo ve vážné hudbě nedovolí a myslím, že drobné nuance v intepretaci jsou v pohodě i na koncertě filmové hudby. Však třeba na Morriconem je třeba ty věci na prapodivné nástroje ze spaghettti westernů zahrát v orchestru, takže je to hned jinak.

     

    A konec konců, zažívám tohle i s vážnou hudbou, mám nějakou svou oblíbenou nahrávku a pak jsem vlastně na koncertě naštván, že je to zahraný jinak :-)

     

    ale já taky nejsem v tomhle objektivní, když složím něco, co mám přesně promyšlené, tak mě vlastně moc nezajímá, že by to interpret chtěl nějak vlastním způsobem zahrát a mám k tomu takový diktátorský vztah, poněvadč mám přesnou představu, jak by to mělo být. A jestli má tvůrčí pnutí, ať si složí vlastně věc :-) Paradoxně mnohem větší volnost a vlastní invenci pro interprety vnímám, když složím nějakou písničku, ale zas ne o tolik :-)    Zkrátka a dobře jsem fanoušek jakéhosi finálního tvaru skladby, jistě můžou být variace, změna, jiný způsob interpretace, ale vždycky budu vnímat, že je nějaká základní původní finální podoba.

    • 31.10.2018  22:59
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Jestli ale půjde vývoj stejným směrem, tak spíš za chvilku nebudou umět zahrát toho Mozarta, protože mně děcka něco jiého než Harryho Pottera a Faded hrajou jen s velkým příkořím :)

    • 31.10.2018  22:58

    Uživatel berg.12 smazal svůj příspěvek.

    • 31.10.2018  22:50
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Myslím, že úroveň kšeftů je asi srovnatelná s Requiem every Monday. O co ale hlavně jde, je úroveň hudby. Filmová hudba má prostě jinou strukturu, je mnohem víc tezovitá, má úplně jinou výstavbu. I když jsou tam zajímavá, těžká a efektní místa, pro muzikanta je pořád zajímavější blbě zahranej Mozart, protože ta kompozice má čistě hudební ideu, gramatiku, práci s nástroji. Filmová hudba se dá navíc zahrát jediným možným způsobem, aby se posluchačům líbila - stejně jako ve filmu. Jakákoliv práce s tempem, barvou a frázováním  má jediný cíl - vytvořit přesnou kopii. Horna si prostě nemůže dovolit zahrát The Force Theme po svém. Já bych se u toho moh tetelit blahem, protože mám k filmu a filmové hudbě vztah, ale spousta muzikantů nikoliv. A pak se může cítit jako tanečník, co dokáže pohybem těla říci celý příběh, ale lidé mu nejvíc tleskají za to, když předvede moonwalk.

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 31.10.2018  19:26
    Dreamer
    (hodnocení, komentáře)

    De_va: Nie, ale dik za snahu.

    • 31.10.2018  11:31
    Nevka
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Pěkně napsáno. Musím jenom souhlasit, protože to vnímám dost podobně.

    • 31.10.2018  03:44
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Rover, berg.12: berg: jenže pravej profík je přesně tohle :-))  každopádně to mi už přijdou horší holírny, kde se den co den neustále hraje Malá noční hudba, Čtvero ročních dob, Strauss a Pachelbel a je to věčně vyprodaný pitomýma turistama, který za to v klidu tu tisícovku vypláznou. Teď je doba, kdy skoro každý filmový skladatel jezdí s orchestry a dělá velké koncerty a jsou to skvělé akce. Jasně, že je to na pomezí jakože vážné a nevážné hudby, ale to je přesně to, co ta vážná hudba potřebuje a tihle akademici, co se na to takhle dívají, by si měli vyndat hlavu ze zadnice, aby konečně ucítili, že jejich stolice taky nevoní po tulipánech :-) tohle žánrové hudební elitářství mě vždycky tak vytáčelo a je to zejména mezi vážnohudebníma muzikantama a také jazzmanama. Nikde jinde jsem to moc nezpozoroval, ale v těchhle dvou oblastech je to jako mor. Není špatný a dobrý žánr. Ale jsou to taky od těch muzikantů často jen kecy a pak je člověk vidí, jak fidlají Škodovku, Sladké mámení a Tulipány v Amsterdamu na maturitním plese a jsou v depce z toho, kam se jejich kariéra vyvinula a řeší to tím, že nahodí video na facebook, jak to hrají a jak si z toho dělají děsnou srandu. A ti, co to berou fakt vážně a opravdu v žádné kšeft kapele nehrají, taky dobře, menší konkurence :-)  pro tyhle lidi byl snad i Leonard Bernstein jen ubohý prodavač jak z teleshopingu, ne? Vlastně si myslím, že jsou rádi, že tu "jejich" hudbu poslouchá málo lidí a mohou si připadat výjimečně.

     

    Rover: jo jo, letí to, za chvíli se probudíme mrtví.

    na příspěvěk reagoval Nevka , berg.12 , berg.12 , berg.12
    • 31.10.2018  00:11
    De_va
    (hodnocení, komentáře)

    Dreamer: WALK THE MOON - Work This Body ?

    na příspěvěk reagoval Dreamer
    • 30.10.2018  23:16
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Zkrátka, většina profíků si skladatele filmové hudby stále představuje nějak takhle :)

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 30.10.2018  22:51
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Neboj, poslech jsem si to důkladně, navíc, Horner má v nějaké komedii i tu durovou variantu ;) Ano, v akademických kruzích je někdy stále lepší tutlat náklonost k filmové hudbě. Teorie je na tom líp, ale u muzikantů je filmová hudba stále něco, kde kšeftaří Kdo Má Čas orchestry a hraje se hlavně proto, aby přitáhla mladší publikum a zalepila díry v rozpočtu. Hudba druhé kategorie, gag pro laciné publikum. A moc na tom nezměnilo ani to, že Harryho Pottera hraje i Berlínská filharmonie. Chce to tak ještě 20-30 let, komiksy se taky nezačaly brát vážně přes noc ;)

    • 30.10.2018  17:49
    Rover
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Daníku, ty už jseš čtyři roky magistr? Kdy se tohle všechno stalo? :o Děcka ,děcka...

    Jinak dost lol, že AMU nemá online přístupný všechny diplomky...

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 30.10.2018  05:40
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Dadel: to tak, jednou budu ministr a kvůli tobě mě pak odvolají :-)

    každopádně dá se to půjčit prezenčně v knihovně na AMU. Ale je to taky už 4 roky stará práce a v tomhle oboru to rychle zastarává. Každopádně ti to klidně pošlu ve zprávě teda no, když máš zájem. Měj na paměti, že na téhle škole se dělají dvě práce, praktická a teoretická, přičemž na tu praktickou jsou kladeny obvykle vyšší nároky a teoretická je doplňková a nemusí být tak dlouhá atd. 

    na příspěvěk reagoval Rover
    • 29.10.2018  10:59
    Dadel
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: můžem si tu práci někde přečíst? :)

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 29.10.2018  04:23
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Ha ale přeci jenom, v čase 7:52 - 7:54 to jde po těch půltónech konečně a hned je to o něčem jiném

    na příspěvěk reagoval berg.12
    • 29.10.2018  04:17
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: to je vážně i dneska potřeba tutlat v odborných kruzích, že člověk poslouchá filmovou hudbu? Myslel jsem, že už jsme přecijenom dál. Řada "seriózních" skladatelů tu filmovou hudbu dělá a vydělává si tím na chleba. Ještě horší jsem myslel, že je to u hudby počítačových her. Ale já na to vždycky kašlal, takové to "co by si o mně pomysleli". Já jim to naopak narvu vždycky až pod nos, a proto jsem udělal o hudbě počítačových her i magisterskou práci :-) a chválili to velmi, na akademické půdě!  Myslím, že je potřeba se těchhle věcí nebát :-)

     

    Jinak ten Brahmsův motiv je ale jiný! Vrchní tón je o velkou sekundu výš než ten prostřední, kdežto u Hornera a v Princi to jde všechno po půltónech. Rytmus sice stejný, ale ten jeden celý tón dost zásadně mění ten charakter. 

    na příspěvěk reagoval Dadel , berg.12
    • 28.10.2018  18:19
    Dreamer
    (hodnocení, komentáře)

     Hladam pre niekoho nazov piesne z filmu Fakjú pán profesor 3 , tu je ukazka z youtube.

     

    Skusal som shazam, soundtrack zoznam aj s ukazkami, google, youtube so slovami z piesne, ale akoby ta skladba neexistovala, neviete nazov tej piesne?

     

    Vopred dakujem za odpoved.

     

     

    na příspěvěk reagoval De_va
    • 24.10.2018  14:38
    Dadel
    (hodnocení, komentáře)

    Thom Yorke - Suspiria OST

    no, asi to moc poslouchat nebudu, ale špatný to není. Je to aspoň po dlouhé době něco, co zní od Thoma jinak.
    Jsem zvědav, hak to funguje ve filmu.

    • 20.10.2018  21:05
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Další záhada vyřešena. Oblíbený motiv 'Nebezpečí' Jamese Hornera, který se objevuje i třeba ve hře Prince of Persia je z Brahmsovy Rhapsodie Nr.1. Objevuje se tam prakticky ve vsech podobách, které u Hornera zazní a je i opticky velmi snadno identifikovatelný jako trojice not spojená dvěma trámečky. Kdyby se v tom někdo chtěl hrabat. Slyšel jsem ji na koncertě a celou dobu jsem myslel jen  na Zorra, Willow,  Avatara a proskakování gilotiny :)

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 20.10.2018  09:42
    major.warren
    (hodnocení, komentáře)

    Tak Newman dneska 63 let. Toto letí. Ale nevypadá na to.

    • 19.10.2018  14:23
    PKD
    (hodnocení, komentáře)

    Collossus: To jest velmi individuální. Za mě-the Predator a ost roku,jednoznačně Halloween 2018.:)

    • 19.10.2018  12:49
    ambron
    (hodnocení, komentáře)

    Collossus: určite First Man

    • 19.10.2018  12:14
    Collossus
    (hodnocení, komentáře)

    Zdravím vespolek - nějakej tip na poslední dobrej soundtrack?Díkes

    na příspěvěk reagoval ambron , PKD
    • 18.10.2018  16:10
    PKD
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Tak to máš ještě dobrý. Mě je toto forum,většinou k ničemu.:( Ano,a nejen SW,další slavné scorečka (dnes jsem zrovna poslouchal Psycho II,jejžto sehnání před půl.r.prodloužené verze,bylo taky dost nepopsatelné a IV,což je sice modifikovaná 1 s pár úpravami,ale i tak to má lehce jiný nádech),mají spoustu idée fixe,bez kterých se to nedá komentovat.:)

    • 18.10.2018  14:25
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    PKD: Přitom třeba hudba ke Star Wars se bez leitmotivů skoro ani komentovat nedá. Já mívám opačný problém, před kolegy tutlám, že rád poslouchám i filmovou hudbu :) A jsem rád i za tohle fórum, kde to můžu bez obav ventilovat.

    na příspěvěk reagoval PKD , Dan9K
    • 18.10.2018  11:00
    PKD
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Njn. Za to já nemůžu,že tady nejsem od počátku času.:))) Já ty pojmy znám,ale v běžném hovoru je moc nepoužívám,páč v okolí by se to občas neujalo. Mě stačí,že to vím já. Ale,čas od času míti někoho dalšího a nepovídat si jen sám ze sebou:D není též špatné.:)

    na příspěvěk reagoval berg.12
    • 18.10.2018  10:51
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    PKD: To bys tomu fóru zase trochu křivdil. Musíš vzít v úvahu, že funguje už několik let. Spousta témat se tady protočila i několikrát a ne všichni mají chuť diskutovat stále o stejných věcech. Na druhou stranu je pravda, že tohle je filmový web. A počet lidí, kteří mají k hudbě co říci, protože jí rozumí a přemýšlí o ni, je zhruba stejný, jako počet lidí schopných okomentovat ranou Piccasovu tvorbu.

    A pak je tu ještě velká skupina lidí, kteří filmovou hudbu poslouchají, vyznají se v ní, ale jejich poslech je velmi intuitivní a emotivní, chybí jim hudební názvy, termíny, srovnání. A když se pak v diskuzi objeví slůvko 'leitmotiv', tak se do ní radši nezapojí. Je jim jasné, proč se jim ta která hudba líbí nebo nelíbí, ale nedokáží to popsat. Vesměs proto, že to ani nepotřebují.

    Takže pak to tady vypadá, jak to vypadá, no.

    na příspěvěk reagoval PKD
    • 18.10.2018  09:25
    PKD
    (hodnocení, komentáře)

    Dodinko: Jj. Je to tak. On byl prostě přirozený génius. Ale já nejvíce žeru ty jeho elktronické/synth věci.:)

    • 18.10.2018  09:15
    Dodinko
    (hodnocení, komentáře)

    Fakt? Niekto tu spomenul Svodobu. :D Moje oblubene ostecko od Svobodu (Karel Svoboda - Drei Haselnuesse fuer Aschenbroedel) Mozno to niekomu pride nudne a ucinkane ale mna tiez formovala hudba z Ceskoslovenskych rozpravok :D (niektore som pozeraval viac krat len kvoli hudbe kedze nebola moc zohnatelna). :D

    na příspěvěk reagoval PKD
    • 17.10.2018  18:47
    PKD
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: No,já tu byl asi měsíc,když jsem byl na čsfd nový,ale zjistil jsem,že se zde z 95% vůbec nediskutuje o tom o čem je název této diskuse,tak jsem se na to zlostně vykašlal. A taky mi stejně skoro nikdo na nic nereagoval,takže tak. A přitom v reálu s několika známými dosti často prndáme a rozebíráme ostčka,ale tady, jak jsem posléze zjistil,drtivou většinu (soudím tak dle většiny komentářů) hudba z filmu/k filmu,vůbec nezajímá a někteří z mých oblíbených se mi dokonce ještě sami k tomuto zločinu proti filmům,přiznali! Ech.:) Je to bída.

    na příspěvěk reagoval berg.12
    • 17.10.2018  17:52
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    PKD: No vida, tak alespoň k něčemu ta diskuze byla ;) O seriálu a  hudbě jsem neměl ani ponětí. S Karlem Svobodou souhlasím. Když jsem zpětně zjistil, k čemu všemu složil hudbu, tak vlastně můžu říct, že patřil k nejvlivnějším skladatelům mého raného formujícího se hudebního vědomí :)

    na příspěvěk reagoval PKD
    • 15.10.2018  11:34
    PKD
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Tak co se týče Návštěvníků,,ost má kolem 20min. To není zlý. S tím se dá už pracovat.:) Z Létajícího čestmíra je asi 7min. Ale naprostý kulervoucí (dodnes pro mě) je Modrý kámen theme,55s.neskutečné atmosféry! To už dnes nikdo z našich tzv.skladatelů,nedá. Svoboda byl génius a v USA by už jistě měl Oscara. To si myslím já. A na tvou otázku,která hudba k filmu,co nebyla vydána se vám líbí? No,já mám jednu zál.ale ta není přímo z filmu,ale z naší tv verze Jany Eyrové od Vadima Petrova. Za opravdové complete score,bych dal duši! P.s.to už neplatí,páč jsem před 5min.v čase,kdy to píšu,našel 38min.! ost neboli score. Málem jsem dostal infarkt,protože vedle Shock Waves (které už taky mám nějakou dobu),si už teď vlastně nemohu vzpomenout,co za filmovou hudbu,mi tak citelně chybí. Možná,ta prodloužená verze Herrmannovy hudby k též Janě Eyrové,ale té ze 43,pochopitelně.:)

    na příspěvěk reagoval berg.12
    • 12.10.2018  20:44
    ambron
    (hodnocení, komentáře)

    Hurwitz si zrejme ide pre Oscara...

    • 7.10.2018  23:11
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Třeba 'Adéla ještě nevečeřela' má celá 8:30. A to je ještě tematicky docela pestrá někde i s náznaky leitmotivické práce. 'Vesničko má středisková' by se vešla do kolika? Do 5min? Z čehož půlka je titulní melodie.

    • 7.10.2018  22:52
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Kdo ještě neznáte, existuje kanál, který 'sbírá' hudbu k československým filmům. Pro ten je fragmentánnost motivů a tudíž dost špatná soundtracková poslouchatelnost naprosto typická. I ty nejznámější filmy si často vystačí s dvěma melodiemi, které se v nějakých variacích neustále opakují. Soundtrack by z nich měl tak max. 10min. Já sám jsem si tam už našel pár zasutých hudebních vzpomínek, které jsem nedokázal k ničemu přiřadit.

    na příspěvěk reagoval PKD
    • 6.10.2018  18:01
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Proto by podle mě byla jednou zajímavější otázka 'Která hudba k filmu, co nebyla vydána na soundtracku, se vám líbí?' S tím, že když už sem nechodí Amarcord, dostanu tak max. 3 odpovědi :)

    • 5.10.2018  20:57
    Rover
    (hodnocení, komentáře)

    Diskuze! :o

    • 3.10.2018  13:16
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: Ale tak já si Psycho i pustím :-) A ano, bral jsem soundtracky. Třeba zrovna takový Barbar Conan nebo Omen mě ta hudba při sledování filmu vyloženě ruší a ta hudba má v sobě tolik informací pro mě, že je ten film k tomu až zbytečný :-) A u té Planety opic je ale fascinující, jak funguje skvěle při poslechu, ale vlastně jen slouží filmu. 

     

    Já tak nějak tu funkční stránku k filmu a propojení s ním beru jako samozřejmost, od toho tam ta hudba je, a když to nefunguje ani ve filmu ani na poslech, tak už je to špatný no :-)  

     

    Harmoniku si pustím, až najdu těch 17 minut času :-)

    na příspěvěk reagoval berg.12
    • 3.10.2018  12:57
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    To co se tady neustále zaměňuje, je hudba k filmu a soundtrack. Proto ty žebříčky vypadají jak vypadají - dominuje v nich pouze to, co se dá pustit i jako soundtrack. Čili vše od Jurského parku výše + pár vyvolených od 90. let níže. Zdeňka Lišku si na soundtracku nikdo nepustí, stejně Psycho. Kubrick vybíral pro své filmy vesměs nepůvodní hudbu, ale ta funguje naprosto skvěle, atd. atd. S prvními třemi souhlasím s Danem9K, Planeta Opic a Omen jsou skvosty. Pro mě ale na míle daleko vede Skleněná harmonika - dosud nejtěsnější propojení filmu a hudby, jaké znám.

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 27.9.2018  02:21
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    a vlastně ještě Golden Eye od Turner/U2. Tam mám podobný pocit, že je to theme, který je přece ve všech Bond filmech :-)

    • 27.9.2018  02:10
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    major.warren: Soundtracky jako celek neznám. Ale titulní písně mám nejraději, krom hlavního Bond Theme, The Worlds is Not Enough od Garbage/Arnolda. Ten song je pro mě pro Bonda tak ikonický, že mi přijde divné, že ta melodie není v každém filmu o něm :-)  a pak taky Living and Let Die od Paula McCartneyho.

     

    Nejhorší Duran Duran A View to a Kill a Madonna za Die Another Day

     

     

    • 26.9.2018  21:20
    Echelon1
    (hodnocení, komentáře)

    Nemám rád Bondovky a ost tiež nie. :D Nechápem, čo na tom ľudia vidia.

<< novější 333 332 331 330 250 167 84 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace