Obsahy(1)
Česká republika měla během covidové pandemie uzavřené školy nejdéle v Evropě. Někteří žáci se neúčastnili prezenční výuky téměř rok, což podle odborníků přináší mnohá úskalí i do budoucna. „Covidový rok“ vypověděl o českém školství jako žádný dlouho předtím. Odhalil problematické stránky, ale i možnosti, jak výuku do budoucna posunout dál. Mnozí učitelé vzali online výuku jako výzvu a přiznávají, že posunula vnímání toho, co a jak se učí nejen u nich, ale i u studentů a rodičů. Dokument poodhalí výzvy, se kterými se budou školy po roce v onlinu potýkat, ale i to, jak výuka doby covidové ovlivní nebo může ovlivnit české školství do budoucna. Škola po covidové pandemii nebude stejná jako před ní. (Česká televize)
(více)Recenze (1)
Covid opravdu v digitalizaci udělal to, co by celá rada vlády pro digitalizaci, nebo jak se to jmenuje nezvládla za roky. Jak říkal na přednášce Tomáš Sedláček děti v budoucnosti budou chodit z online světa do reálného jenom na snídani a když půjdou navštívit babičku. Zdá se , že výuku změnil také hodně pan Google. Učitelé už nejsou zdrojem vědomostí. Škola by měla zvyšovat schopnosti a sociální dovednosti jako zdravé postoje, schopnost odolávat autoritě (jako třeba Hitler) apod. ()
Galerie (3)
Photo © Česká televize