Reklama

Reklama

Menji, taisho, showa ryoki onna hanzaishi

  • Japonsko 明治・大正・昭和 猟奇女犯罪史 (více)
všechny plakáty

Recenze (3)

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Teruo Ishii opět dkazuje že jen PAN exploitation režisér!!! Na rok vzniku se jedná o neuvěřitelný kousek, jeden z nejlepších, jaké tento mistr exploitation subžánru horroru natočil. Film se skládá opět ze tří kratších příběhů a tentokráte se točí téma kolem sexuální lásky, sexuálních úchylek, násilí, znásilňování a vraždění ze žárlivosti. První dvě povídky jsou natočeny s až neuvěřitelnou uměleckou precizností a smyslem pro detail a barvy. Třetí díl je pak úplně jiná "sada", v podstatě černobíle vykresluje po sobě jdoucí přepadení a vraždy jednoho sériového "znásilňovače" a vraha, který dosáhne vyvrcholení při škrcení obětí. Černobílé zpracování a "náhledy" do fotodokumentů dodávají příběhu na neuvěřitelné síle a pro každého člověka, který se někdy zajímal o sériové vrahy musí být toto rozhodně hodně zajímavá záležitost ... Film pak obsahuje ještě čtvrtý kraťoučký příběh, který je plný krve, goreefektů, vraždění, nechutností a končí popravou dívky katanou, která se katovi trochu vymkne z rukou (doslova ...). V rámci subžánru, Ishiiho kousků i japonské kinematografie se jedná o naprostý skvost. Režisér tolik netlačí na pilu jako v některých jiných filmech, zobrazuje zejména obrovské množství scén nahoty a sexuálního násilí. Gore si nechá až na konci, kdy diváka opět doslova přimrazí. Opět nemám slov, Japonsko v této odnoži filmů bylo proti zbytku světa skutečně na míle dál již koncem 60. let. Pro příznivce žánru povinnost, pro otrlé diváky také, pro neznalé diváky ... raději přistupovat s respektem ... ()

panjosef 

všechny recenze uživatele

Brutálně dobře vygradovaný mix fatálních lásek a mocného násilí, zamíchaný v podobě řízného koktejlu made in 60s by Teruo Ishii. Co víc k tomuhle dílu dodat, je to fakt skvělý, povídkovej film o třech delších story, do kterých je vmezeřerno pár drobnějších úryvků, vše provázené ústřední postavou noirově zahloubaného koronera. Postavy ve filmu jsou ovládané bezmeznou touhou po penězích, fatální láskou jdoucí až za hrob (oblíbená paní Sada Abe, jejíž jméno je v podobných japan kouscích populární), zvrhlou vražedně-sexuální touhou a dalšími motivy, které jsou tomuto žánru vlastní. Takhle krásně podat a naservírovat v barvě více než kečupové to umí jen japonci. Parádní a šťavnatej flák. 9/10 ()

Reklama

Reklama