Obchod má své zvláštní zákonitosti. Laik ani nemůže vědět, jaké pasti a pastičky na něj všude číhají, jen aby byl lapen. Víme například, že hypermarkety často mění polohu regálů, aby donutily zákazníky projít co největší sortiment, než se dopídí jednoho konkrétního výrobku, a tak dále. Dnes si ale představíme odvětví, které je v obchodním světě pokládáno za jedno z nejdůležitějších a o němž se ví velmi málo. Je to návrhářství vůní. Spolu se Sissel Tolaasovou, jež je pokládána za špičku v tomto oboru, budeme hledat tu správnou vůni pro jistý hotel, kterému lehce ubývá zákazníkům. A věřte nebo ne, Sissel se podaří je přilákat zpět ...
(oficiální text distributora)
Obchod má své zvláštní zákonitosti. Laik ani nemůže vědět, jaké pasti a pastičky na něj všude číhají, jen aby byl lapen. Víme například, že hypermarkety často mění polohu regálů, aby donutily zákazníky projít co největší sortiment, než se dopídí jednoho konkrétního výrobku, a tak dále. Dnes si ale představíme odvětví, které je v obchodním světě pokládáno za jedno z nejdůležitějších a o němž se ví velmi málo. Je to návrhářství vůní. Spolu se Sissel Tolaasovou, jež je pokládána za špičku v tomto oboru, budeme hledat tu správnou vůni pro jistý hotel, kterému lehce ubývá zákazníkům. A věřte nebo ne, Sissel se podaří je přilákat zpět ...
(oficiální text distributora)
(více)
Ako znie perfektný hluk vysávača? Čo má spoločné vzduch v hotelovej izbe so švajčiarskymi horami? A prečo zrazu kupujeme biele auto – farbu, ktorá pred niekoľkými rokmi bola v automobilovom priemysle nemysliteľná? Náhoda, alebo čary? Filmár Jan Tenhaven útočí diváčkam a divákom na svedomie, berie spotrebiteľov na fascinujúcu no strašidelnú púť do ríše zmyslov a manipulácie v službách konzumu. Ten, kto bol doteraz presvedčený, že nákupné rozhodnutia sa robia iba na základe ceny a kvality, by sa mal zamyslieť.
(whack)