Obsahy(1)
Dokument o stále zajímavějším ekonomickém fenoménu – o obchodní strategii zacílené na queer komunitu. Jen málo lidí tuší, že kolem nás operuje nemálo firem, které se profilují jako gay friendly, tedy přátelské vůči homosexuálům. Co to ale konkrétně znamená? O gayích se tvrdí, že utrácejí víc, než je průměr populace. Proč pak ale končí projekty, přímo zaměřené na queer zákazníky? Ve světě je „růžový" marketing běžný i mezi velkými, nadnárodními firmami. Platí ale totéž i u nás? (Česká televize)
(více)Recenze (1)
Zajímavé vyprávění o komercializaci LGBT komunity. "Dnes chce mít každá letecká společnost svého gaye", ale také se dozvíte, že se firmy obávají otevřeně gaye podporovat, aby se od nich neodvrátili zákazníky. Tak snad se najde v naší společnosti nějaký chudák, který chce založit rodiny a mít děti a přežijeme. ()