Recenze (1 253)
Hardface (2000)
Zatím nejslabší díl.
Buzz Off! (2000)
Kam na ty nápady chodí, čistit si zuby za pomocí vibrátoru. ;-)
Bone (2001)
Vtipný, krátký a úderný. ;-)
Backward Writing (2000)
Je to vtipný a má to nápad.
Doodlebug (1997)
No nápad celkem ušel, ale že by to byla nějaká bomba to mě nepřipadlo.
Dva Jakeové (1990)
Docela jsem se v tom filmu ztrácel a chvílema nudil. Ale Jack Nicholson to hrál celkem dobře.
American Beauty: Look Closer... (2000)
Film jako takovej je dobrej, tohle nic moc nového nepřináší.
All of the Dead (2000)
Super děj i hudba ! Lego rulezzz ! Jen by to mohlo být delší.
Adažio (2000)
Fakt divný film, po stránce příběhu a zpracování. Po hudební stránce v pohodě (vážná hudba, tim nikdo nic nezkazí). ;-)
405 (2000)
V rámci krátkých filmů je to naprostá bomba.