Recenze (353)
Agent Cody Banks (2003)
No bylo mi zle, nevím co víc dodat. Příšerný film s příšerným hercem v hlavní roli a příšerným scénářem... Za takovýhle věci by se neměli vyhazovat peníze...
Ajťáci (2006) (seriál)
Klasický britský sitcom, který i přes své předchůdce může stále nabídnout výborný britský humor.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Film celkově nestojí za nic, ale začátek bezvadnej a chvilkový tupení rovnokšilťáckejch kumpánu opravdu stálo za to...
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Určitě skvělý film, ale měl jsem pořád nutkání ho přirovnávat k novějším 21gramům... Takže nakonec silnější 4*...
Andaluský pes (1929)
Nechápu, nestíhám, nerozumím, nevím na co jsem to koukal... Ale to po mě snad surrealističtí tvůrci chtějí, ne? Každopádně po dlouhé době nemůžu dostat z hlavy ruku prolezlou mravenci, rozřízlé oko, klavír s oslem a tu úžasnou hudbu, která mě tím chaosem provázela...
Apocalypto (2006)
Většína lidí tenhle film odsuzuje na základě Umučení Krista... Ale to je velký omyl a velká škoda... Ano Mel opět vsází na to, že film bude účinnější, když mu nikdo nebude rozumět a muset luštit titulky, ale i tak se tady jedná o dojemný a napínavý příběh z nám zcela neznámého prostředí... Mel Gibson si moc a moc polepšil... 80%
Arizona Dream (1993)
hodně dobré čtyři hvězdy, ale na pět mě to příliš nezaujalo... Každopádně Kusturica s Deppem k sobě sedli... 80%
Atomový vlak (1999) (TV film)
haha:) 0,01%
Austin Powers - Goldmember (2002)
Nejhorší ze série, ale prostě níž ne a ne... :D
Austin Powers: Špionátor (1997)
Žádnému z Powersů nemůžu dát míň něž pět... Kvůli dokonale blbýmu humoru, blbě dokonalýmu Myersovi a skvělým parodiím kde lepší ztvárnění záporáku, kladňáků, akčních scén, stealth akcí a všeho dalšího těžko seženete, ať už jde o sebelepší parodii.... 90%