Recenze (275)
Policajt ze školky (1990)
Nečekat bombu a pak to není k zahození komedie.
Pretty Woman (1990)
svině klouzavý jsou nesmrtelný :-) a tento film je důkazem toho jaká úžasná princezna popelka se dá udělat z úplně normální ženy povětrné :-)
Zelená karta (1990)
Velice příjemný film s dokonalým přístupem k romantice.
Cesta kolem světa za 80 dní (1989) (TV film)
Já to fakt chválím, elegantní Fogg jak má být.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
klasika, kterou nejde nevidět
Návrat do budoucnosti II (1989)
Na návrat do budoucnosti nedám nikdy dopustit, je to pro mě vždy varianta, když hledám něco, co mi zvedne náladu. U této trilogie výhoda, že jde každej z dílů.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Nemám ráda tento druh českých filmů a hvězdičku dávám jen z nostalgie. Tento druh humoru zdá se mi být velice podivným :-).
Společnost mrtvých básníků (1989)
Na mě konec sebral filmu hvězdičku, neb pro tohle já nemám pochopení. Jinak zajímavý příběh, příjemné výkony.
Válka Roseových (1989)
Klasika všech klasik, doporučuji před vstupem do manželství :-))))). haf ?
Dvojčata (1988)
Báječná komedie, nejlepší schwarzeneggerova a moc to dvojčákům sluší.