Recenze (23)
Láska bez hranic (2017)
Zamáčkla jsem slzu. Nesnáším romantiku ale tohle mě fakt dostalo. Škoda, že je Joe Cole tak podceňovaný herec.
Ghoul (2015)
Asi sem moc náročná nebo nevím ale čekala jsem rozhodně víc. Neustálá tma jak v pytli, obrovský třes kamery kdy nebyo vůbec NIC vidět.. A závěr? Trn to taky moc nevylepšil
Parlor (2015)
3* , Sara Fabel za to stála!
Hrůzná minulost 2 (2014)
Více než film mne spíše zaujal Verbalův komentář xD jinak film stál za hovno a za nic!
Chraň nás od zlého (2014)
Ach jo, přijde mi, že v dnešní době už nikdo neumí natočit film o démonech a dělají z toho spíše komedii...
Pečovatel (2014)
Naprosto fenomenální film co se nedá se Zmizením vůbec srovnat. Pro mne určitě top tento rok!
Prokletý klaun (2014)
Přiznám se, že jsem po dlouhé době opravdu spokojená. Už od samého začátku tomu nechyběla šťáva ale nejvíc mne potěšil konečný vzhled klauna který byl ohromný. Takže za mne jedno velké +!!
Zaříkávač lží (2014) (amatérský film)
Hrdinové existují a ty si jedním z nich. Tleskám!
All Hallows' Eve (2013)
Asi taky něco natočím, tohle bylo sakra amatérský a celkově to stálo za starou bačkoru!!!
Boží stvoření (2013)
Film pro venkovský balíky, ne díky!