Recenze (509)
Pot a krev (2013)
Velký překvapení. Hodně jsem to odkladál a i jsem se na to těšil ale řikal jsem si, že to bude zase průměrná "akčňárna" za +-3*. Ale jak jsem psal, velký překvapení. Hodně jsem se pobavil (což se asi nedá říct s skutečných účastnících této události) :). 5* - 85%
Samuraj (2009)
Tak jsem shlédl dokument a jsem spokojen. Jsem jsem četl názory (ne na csfd) že dokument obsahuje nepřesnosti. Takže si jdu přečíst knihu a jsem opravdu zvědavej!
U-Turn (1997)
Výbornej kousek! Jen ten konec byl trošku naivní. Musel by bejt blbej, kdyby se takhle nahnul nad propast s ní za zády.
Růžový panter 2 (2009)
Stejná blbost jako jednička... v každý minutě alespoň jeden trapnej přeřek, nevtipný ale rádoby vtipný scény. Ani jednou jsem se od srdce nezasmál.
K.O. Night Show (2012) (pořad)
ROZHODNĚ nehodnotím wrestling. TO je absolutní pi**vina. Ale většina dílů je o boxu! Je vidět, že to hodnotí lidi, co viděli jeden díl...
Kdo přežije - Hrdinové proti padouchům (2010) (série)
Zase to vyhrál člověk, kterej byl úplně k ho**u! Russel to měl samozřejmě vyhrát! Ale porota byla zapšklá, že je tak všechny napálil!
Stopař (1986)
Tak začátek byl prostě skvělej. Naprosto výbornej "psychouš" R. Hauer hlavně! Ale po druhý polovině mě to docela začalo nudit a vyklubala se z toho docela hovadina. Bohužel. 60%
Těžké časy (2009) (pořad)
Jsem moc rád, že to ZOOM zařadil do programu! Ikdyž filmařsky nic moc... hlavní je ale téma!
Fighter (2010)
Už jsem to viděl několikrát. Velice povedenej kousek hlavně pro fandy boxu nebo sportovních dramat! 95%
TPB AFK - Příběh the pirate bay (2013)
Jelikož taky stahuju a jelikož souhlasím s názorem, že průmysl by se měl přizpůsobovat nám a ne my jemu, tak nezbývá, než borcům fandit! 90%