Oblíbené seriály (6)
Přátelé (1994)
Krok za krokem (1991)
Futurama (1999)
Ztraceni (2004)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Do tý pátý hvězdičky mi tam něco chybí. Všechny díly si udržují svou úroveň, ale ještě jsem neviděl díl, který by mě "opravdu dostal". Zkrátka a dobře, docela mě tenthle sitcom baví, ale nic zázračného na něm nevidím.