Recenze (390)
Městečko Záhad (2012) (seriál)
I need more :(
Chewing Gum (2015) (seriál)
2 série málo na toto! ešte keby som mal možnosť vidieť originál hru z ktorej vznikol seriál :/ Hodnotené po finále seriálu.
Tuca & Bertie (2019) (seriál)
Skvelá vložka medzi čakaním na BoJack Horsemana! Hodnotené po I. sérii.
Lady Dynamite (2016) (seriál)
Arrested Developement na LSD.
Dobrý boj (2017) (seriál)
Must watch, ak vam chýba Good Wife.
V pasti (2018)
The Happening meets The Wild River
Nesvá (2016) (seriál)
Issa's insecurities are amahzing! Hdnotené po III.sérii.
Květinový dům (2018) (seriál)
TELENOVELA for BEGINERS <3
Ostré předměty - Milk (2018) (epizoda)
Jesus Fucking Christ....najlepší koniec seriálu aký som kedy videl!!!
Nenasytná (2018) (seriál)
Žeriem to, je to strašne zahrane, sem tam zle napísane, malo to mat 20-30 minut za epizódu a mohlo to byť viac crazy ako wethotamericansummer, ale splnilo to účel netflix and chill. Zaverečný cliffhanger dúfam, dostane pokračovanie!