Recenze (364)
Syndikát smrti (2005)
Viděl jsem závěrečné vyvrcholení a málem jsem z toho vyvrcholil také...
Můj nejmilejší bar (1996)
Stejně jako Mickey Rourke v Barfly, tak i Steve Buscemi exceluje v tomto, alkoholu nasáklém, filmu...
Neřízená střela (2006)
Blbost, ale dalo se to vydržet... Chvílemi i docela sranda - hlavně, když si u toho můžu větrat pérko... 3,5*
Vyvrženci pekla (2005)
Ultranásilnický film, kde jeden policista nahání zbytek "povedené" rodinky, aby si to pak s nima mohl osobně vyřídit. Povedenější překračování Domu tisíce mrtvol... P. S. Toho Suchařípu jsem tam zahlédl také... :-)
Bruno (2009)
Sacha Baron Cohen se prostě snaží šokovat za každou cenu. Hodně podobné jako Borat. Sice neříkám, že jsem se u toho nebavil, ale tento druh humoru je pro mě na druhou stranu dosti degradující. Cohen by se spíš měl věnovat "normálnímu" herectví - určitě na to má předpoklady, viz. Sweeney Todd nebo Ricky Bobby...
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
Bez těch jeho keců během vystoupení by to bylo ještě o jednu hvězdu víc...
Černá Dahlia (2006)
Slibný začátek střídá zmatený děj a člověk se celkem ztrácí...
Maturita 70 (2007) (TV film)
Nora Arnezeder je na zabití..
Šestiraňák (2004)
What a fucking day - nic "originálnějšího" mě nenapadá...
Příběh Alvina Straighta (1999)
Nádherný, milý film. Bohužel i poslení film Richarda Farnswortha, kterého si větší část diváků bude pamatovat z westernů, kde většinou hrával, ale mě se bude vždy vybavovat jako tvrdohlavý, leč férový stařik na sekačce... :-)