Recenze (1 651)
Gamer (2009)
Bylo to trhlé...sem tam až uchylné, ale byla to jizda od začátku až do konce a to mne moc bavilo. G. Butler byl v této roli skutečně dobrý a člověk mu nemohl nefandit.
Gangster Ka (2015)
Za mne průšvih.....možná velký očekáváním a tím, že jsem před shlédnutím filmu přečetl obě knížky...v nich R. Krejčíř budí strach a knížka má tempo a napětí...zatímco ve filmu působí H Čermák neskutečně směšně až komicky, spíše jako Švejk než jeden z nejobávanějších gangsterů současnosti / minulosti a napětí...no to v filmu chybí úplně....chápu, že nelze do filmu převést celou knížku, ale než takto ´instantně´, tak raději vůbec...
Gangsteři (2010)
Proč vždycky fandím těm 'špatným'? Jinak film jak rychle a akčně začal, tak i pokračoval a skončil. Spousta sympaťáků na obou stranách... Já se bavil!
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
První série se pomalu rozjížděla a po prvních dvou třech dílech sem si říkal ´A co jako?´ Atmosféra byla super, hudba úžasná a dvojka Murphy a Neill...škoda mluvit, ale pořád sem tak čekal něco ´víc´...a pak se to rozjelo a finále první série bylo strhující. Nečekejte rychlou a brutální akci....všechno je precizně promyšlené. Dejte tomu čas a dostane vás to. Druhá série: opět to chvilku trvá než se to rozjede, ale Peaky Blinders se nám vrátili ještě syrovější než v předchozí řadě a pořádně jsem jim držel pěsti :-) Po třetí sérii smekám...zatím šlo asi o nejbláznivější sezónu. Sympatie si získává John, Arthurova postava mne lehce zklamala a z finále jsem stále lehce rozladěn. Ale už si zvykám, že vše má nějaký účel a budu věřit, že i tento zvláštní konec série povede k ještě lepší čtvrté... Čtvrtá řada neubírá na plynu...přijde ztráta, ale rodinu to spojí dohromady a začnou pěkně řádit. Sympatie má Alfie a moc se mi líbí jak se 'vyprofilovala' postava Lizzie a hlavně Ady... Má to koule! Pátá série je dle mého jednoznačně nejméně povedená....méně akce a více politiky...navíc hádky v rodině, která byla super dokud byla pohromadě... Tommy ztrácí mé sympatie, Arthur hlavu, Michael je za hajzla a Finn je ještě děcko...ženské role mají jednoznačně větší kvalitu, za menší pochvalu stojí jen Aberama. Prosím ať šestá série najde cestu zpět! A šestou sérií končí jeden z mých Top seriálů ne-li nejlepší jaký sem kdy viděl! Opět skvěle zfilmované a opět s výborným závěrem! Jednoznačně asi životní role C. Murphyho. Díky Shelbyovic family! Moc rád na vás budu vzpomínat.
Gangy z Birminghamu - Série 6 (2022) (série)
Pomalý začátek, vyvážený střed a zdrcující závěr. Možná ne tak super jako některé předchozí série, ale je to velice povedené rozloučení. Díky!
Gangy z Birminghamu - Smutný den (2022) (epizoda)
Konečně jsou zpět! Tommy, Arthur, Lizzie, Ada, vzpomínka na Polly....jediný, kdo mi chyběl byl Solomon, ale snad se dočkám v příštích dílech. To čekání za to stálo...
Gappa (1967)
Nostalgie....první film na který jsem šel jako malý prcek s tátou poprvé do kina...prostě taková moje první pánská jízda, protože po filmu jsme šli ještě do 'baru' na sodovku...takovou tu komunistickou klasiku - svítivě žlutou :-) Po letech jsem se opět koukl a neměl jsem to dělat...nostalgie je jedna věc, ale že to je strašně příšerné je jasná věc. I K. Zeman mnohem dříve to zvládl mnohem lépe. Jednu hvězdu beru zpět a i 2 jsou víc než dost.
Garfield ve filmu (2004)
Pro mne jeden z nejneoblíbenějších dětských filmových, komiksových a já nevím jakých ještě postav... Nesnáším Garfielda!
Gauneři (1992)
Po zkouknutí tohoto super snímku sem pan Spokojený. Herci nevylezou z jedné garáže a film je plný košatých dialogů, tak jak jsme si u Tarantina zvyknutý. Psychoušskej tanec v podání M. Madsena je nezapomenutelný...
Gentlemani (2019)
Super filmový zážitek! Gangsterka jak má být, skvělé herecké obsazení i výkony, vymazlený příběh s pointou až do posledního detailu a k tomu cool návrat H. Granta... o ostatních frajerech nemluvě!