Reklama

Reklama

VOD (1)

Blízká budoucnost přináší nové zdroje zábavy. Lidé z celé zeměkoule se na síti věnují simulačním hrám, v nichž se v naprosté anonymitě projevují jejich nejskrytější touhy a fantazie. Revoluční hra SPOLEČNOST účastníkům dovoluje kontrolovat a manipulovat se skutečnými lidskými tvory skrz nanobuněčnou technologii. Oslnivá, pulzující a návyková hra se světem šíří jako epidemie a stává se drogou číslo jedna pro milióny lidí. To vše díky samotářskému géniovi Kenu Castlovi (Michael C. Hall), vizionářskému zakladateli K-SOFT, nejvlivnějšího technologického konglomerátu na světě. Pokud nás SPOLEČNOST nechá žít život skrz jiné, VRAZI nás nechají skrz jiné zemřít. Souboj na smrt, v němž bohatí hráči ovládají mozky odsouzených, začíná a miliardy lidí na celém světě si naladí tento krvelačný souboj, v němž se tvoří, prodávají a likvidují superhvězdy. Kable (Gerard Butler), hráč číslo jedna, má před sebou poslední zápas, který rozhodne o jeho svobodě, rodině a budoucnosti... Scénář a režii má na svědomí dvojice Mark Neveldine a Brian Taylor, jenž na sebe upozornila před třemi lety hyperakčním snímkem Zastav a nepřežiješ. Divokou kinetiku přenášejí také do svého nejnovějšího projektu Gamer. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (853)

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Připadám si jako z planety Opic. Jestli bude jednou takhle úchylně vypadat budoucnost a lidé se změní pouze na bandu nemyslících prasat, tak součástí této společnosti vím určitě že nebudu chtít být a raději spáchám sebevraždu. Ve filmu zpočátku nefungují akční scény a to je u akčňáku myslím minimálně na pozvednuté obočí. Poté vynikající nápad s chlastem do nádrže a projistotu tam Butler ještě nachčije. Převrácený náklaďák vypadá slušně. Pak se opět začnou dít ty oplzlé věci a mé hodnocení se může jít pást. Nakonec ještě Butler vykouzlí parádní mlátičku, při které několik chlápků doslova zadupe do země. Nic ovšem nemůže smazat rozpaky, které ve mě tento film vyvolal. Nepředpokládám že se na tohle ještě někdy kouknu. Butler má charisma, ale to je tak asi všechno. PS: Málem bych zapomněl na skvělého Mansona ve Sweet dreams. ()

Arachneuss 

všechny recenze uživatele

Ač to z místního hodnocení vyplývá, tak Gamer není špatný film. Naopak, je to počátek nové éry kinematografie, kde prim hraje naplno obraz a vyprávění děje se posouvá na druhou kolej. Bohužel, lidská povaha nemá ráda změny a tak raději vše co je nové ze strachu odsuzuje. Což je opravdu velká škoda, neboť tenhle Counter Strike Live je v mnoha ohledech intenzivnější jak většina akčních filmů poslední dekády. Duo Neveldine-Taylor skrze něj posouvá hranice současného filmu do úplně nové dimenze, kde lidé se naplno stávají součástí médií, ne pouze konzumenty. Nejste zrovna největší fešák? Nevadí! Hra "Společnost" vám umožní stát se kýmkoliv! Nebo máte rádi počítačové hry, ale žádná vás naplno nevtáhne do atmosféry bojiště? Pak zkuste "Slayers" a ovládejte skutečné lidi ve skutečném boji, kde výbuchy, krev a smrt jsou na denním pořádku. Celé univerzum Gamera je propracované do posledního detailu, ať už se jedná o spojení "hráč a jeho loutka", tolik nenáviděný ping či lidskou touhu stát se tím, co v šedé realitě nikdy neokusí. Gamer se totiž nesmí brát jako produkt kinematografie, ale jako čistá first person střílečka, mísící do sebe intenzivní atmosféru "Crysis", peckovou akčnost "Counter-Striku" a charisma postav ála "Call of Duty", kde ovladač drží někdo jiný a přesto si sledování bezmezně užijete. Film s lepším vizuálem za tento rok nenajdete. ()

Reklama

juta 

všechny recenze uživatele

Tak takhle mě film neštval už hodně dlouho. Tohle bylo opravdu na palici... Představa nadupaného snímku se skvělým příběhem bohužel vyprchala už po několika málo minutách. Tak nesmyslnej ementálskej scénář, který je ještě navíc podkopán příšernou kamerou a střihem, který se hodně podobal Slipstreamu, tomu nejhoršímu co jsem zatím viděl. Jak tohle mohlo být dobrý, ale je to aušusový hned od začátku... Je mi z toho zle. ()

Traffic 

všechny recenze uživatele

Gamer je výtečnou exploatací současné mediálně-virtuální reality, ze které si bere dva zásadní fenomény (online hry a reality show), propojuje je v jeden fungující celek a vytváří dokonale zvrácenou kapitalistickou vizi, z níž jeden megaloman profituje na všech frontách (bezplatné využití trestanců pro samotnou hru, poplatky hráčů plus příjmy od diváků). V duchu skvěle zvoleného soundtracku ("Some of them want to abuse you, some of them want to be abused.") se tak Společnost dělí na ty, kteří prostituují svá těla a emoce (!) a ty, kteří žijí skrz druhé. Řekl bych, že zatím nikdo nedokázal s takovou přesností vystihnout 4chanovsky temné podhoubí internetu, ve kterém se v pravidelných intervalech střídají Sex, Vulgarismy a Násilí, jako pánové Neveldine & Taylor. To samé platí i pro pocit zahlcenosti množstvím podnětů a informací, ve kterém dostává prostor pouze přítomný okamžik a naše minulost je redukována na uploadovaná data v podobě digitálních fotografií nebo youtube videí; stejně jako Kable, k jehož vzpomínkám se musí hackeři dopracovat přes obrazovku počítače. Celá činnost hackerského uskupení ve filmu nakonec naznačuje, že zhoubný systém lze rozložit pouze zevnitř a pomocí jeho vlastních prostředků. Podobně jako se nelze postavit do přímé opozice vůči nejtypičtější vyfabulované mediální realitě současnosti - bulváru (protože vlivná lež vždy zvítězí nad nevyslyšenou pravdou), ale je nutné ji inflitrovat a až poté změnit/zničit. ()

Cival 

všechny recenze uživatele

Sick shit. Z tak "cool & hot" jednotlivostí smontovat tak odzívaný celek, to už je pořádné zoufalství. Monotónní sypání solidních nápadů a sekundových vizuálních laskominek, z nichž snad ANI JEDNA není pořádně prodána, posílá Neveldinea s Taylorem definitivně do pekel. Tady nepomůžou ani nadintepretace týkající se otisku videoherní kultury na plátno, žádné úvahy o anarchii nebo punku, protože výsledek je pouze ubíjející smrští nesmyslů v bujaře nasekaném videoklipovém podání, které absolutně nechápe pojmy jako gradace nebo rytmus. Navíc podezřívám oba pány, že jejich nová smršť "koziček, prdelek a vylizovaček" (kolik jich už sakra bylo v těch třech filmech? tisíc?) už smrdí nějakýmj pubertálním sexuálním traumatem, než aby nahrávala bezuzdné sociální reflexi a tematizaci rozkladu, hnusu a odosobnění člověka v éře, kdy hry, síť a všudypřítomné sexuální obsahy bortí intimní sféru. Marnost. A to radši neřeším, v jaké WTF se Gamer zvrhne v posledních deseti minutách nebo jak se ve filmu bootuje do mozků a přiřazují se k nim IP adresy, čistí se spywarem a chrání se firewally... Propadák. ()

Galerie (35)

Zajímavosti (8)

  • Natáčalo sa prevažne v Albuquerque, v Novom Mexiku. (Greenpeacak)

Související novinky

Neveldine/Taylor – přesun do televize

Neveldine/Taylor – přesun do televize

03.11.2009

Aneb „from Heroes to Zeroes“. To, koneckonců, vystihuje i jejich krátkou kariéru. Scenáristicko-režijní duo zaujalo prvním Zastav a nepřežiješ. Dvojka už diváky tak nenadchla a Gamera mnozí považují… (více)

Reklama

Reklama