Recenze (152)
Prameny života (2013)
Tři hodiny utekly jako voda. Skvělý film. Smála jsem se i plakala. Zatím můj favorit na letošním festivalu.
Slova (2012)
Miluju tento způsob vyprávění. A miluju Jeremy Ironse již od dob Francouzovy milenky. A Dennis Quaid taky není k zahození, i když není Brit!
Občanský průkaz (2010)
Přijde mi to dokonalé. Žeby věrné filmové ztvárnění mého mládí?
Láska nebeská (2003)
Best Christmas film ever!
V domě (2012)
Film uvedla na Festivalu francouzského filmu Mirka Spáčilová, která film do soutěže vybrala. Byla vtipná a kvality filmu vystihla dokonale. Hlavní cenu na FF v San Sebastiánu nedostal film jen tak pro nic za nic. F.Ozon je můj oblíbený režisér a tímto filmem dokázal, že zraje jako víno. Vřele doporučuji.
Nedotknutelní (2011)
Smála jsem se jako blázen a na konci jsem plakala. Jsem prostě ideální cílová divačka.
Báječný hotel Marigold (2011)
Vezměte nejlepší britské herce, obsaďte je do filmu o lidech, kterým se ne zrovna daří a musí se přizpůsobit novému prostředí, okořeňte notnou dávkou britského humoru, korunujte Maggie Smith a vytvořte nenápadnou malou perlu, která bude mít svůj vlastní nezaměnitelný lesk.
Nickyho rodina (2011)
Podle mého názoru by se film měl promítat ve všech školách. Zajímavé, poučné, dojemné.
A také déšť (2010)
Ze začátku jsem měla pocit, že mě film moc neoslovuje. To se ale brzy změnilo. Druhá část filmu, respektive 2/3 filmu opravdu stály za to. S hodnocením jsem váhala. Nakonec jsem se rozhodla pro hodnocení nejvyšší. Dávám 90 procent.
Nočňátka (1999)
Musím říci, že žádný z filmů A. Dresena mě dosud nezklamal. Naopak. Jak jen to dělá....?!