Recenze (90)
A co Bob? (1991)
Bill a staříci na lodi nemají chybu... :))))
Afghánistán: Past (1986) (TV film)
Rusko-americký Vietnam. Výborné záběry k dostání na ČT2 v pracovní den okolo desáté. Neuvěřitelné.
Afrika (2013) (seriál)
Ačkoliv mě Frozen Planet bavila o něco víc, opět dokonalost sama... Mohli by zapracovat třeba i na Evropě, to by bylo super...
Atentát (1964)
Hodnoceno vzhledem k roku výroby. Jinak by bylo o dost nižší.
Atlas mraků (2012)
Jedna hvězda za solidně odvedenou filmařinu a za výkon, který filmaři podali tím, že dokázali zaplnit 172 minut NIČÍM. Prvních 20 minut začalo velice slibně a já doufal, že i zbytek filmu pojede ve stejném duchu. Bohužel, brzy mi došlo, že si celý tento počin hraje na "složitý" film. Pokud se oprostím od vizuální stránky věci, tak vidím pouze nekonečný kýč, který vykradl vše možné, a vznikl tak zcela zbytečný film.
Avengers (2012)
Když člověk tenhle film vidí bez všech efektů... tak před ním tento počin vyvstane ve skutečné nahotě. Kde jsou ty časy, kdy herci dodávali filmu hlubší rozměr? Pryč. Herci v divadle by to zvládli lépe. A pokud o tomto žánru budem mluvit jako o oddechovce, tak aktuálních 89% je naprosto mimo mísu. Reálných je těch 55%.
Báječný hotel Marigold (2011)
Kamarádovi na FB jsem to přiblížil takto: " No, ode mě 3/5 hvězdiček, poku...ný začátek, p...rvený konec, povedený prostředek, na začátku a na konci jsem si prostě představoval, že je to dokument o Indii [:D] Ale jinak, takový chillout film na pohodu
Bídníci (2012)
Zajímavý komentář: MrHlad. Já bych k tomu jen dodal, že umělecké zpracování je fajn, ale šílená nuda. Brečel jsem spolu s herci, při každém pohledu na hodinky... :D
Blikající světla (2000)
A:"Máme nějaké hosty?" B:"Spousty. Všichni šli na hajzl."
Bobule (2008)
Fajn film do autobusu... Člověk nemusí všechno slyšet, vidět... občas může oko zavřít, pár vět prohodit se sousedem.