Recenze (12)
Místo zlatých hvězd (2013)
Nejpodivnější film zhlédnutý na KIFF 2013.
Rozkošná Molly (2011)
Ja se takhle nebála uz dlouhá léta. Za což odpouštím všechny mouchy. Zvuk za *****
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Skvělé nápady, ale zpracování béčkové. Škoda. V tomhle případě bych doporučila remake.
Kalvárie (2004)
Jednoznačný kandidát pro Festival otrlého diváka! Bizarní, vtipné, hnusné, úchlyné a totálně jiné! Největší překvapení letošního KV festivalu! ( a to to ani nebyl půlnoční film!! :O) A ta taneční scéna z hospody!!!
Druhá strana mince (2009)
Přehrávání, nepravděpodobnost, střihy do současnosti pak naprosto mimo (proč tam vůbec jsou? Proč hlavní vypadá Sabina jako parodie na devadesátiletýho důchodce, zatimco jejímu synovi je tak čtyřicet let? atd atd)
Přátelé (1994) (seriál)
Prvních několik sérií geniálních, těžká srdeční záležitost.. Bohužel, seriál měli utnout o pět let dřív.. :/
Popel a démant (1958)
Už kvůli přenádherný kameře nelze jinak..
Vlak (1959)
krásná kamera, ale film na mě působil docela nevýrazně..
Všichni ostatní (2009)
Pro mně perfektní, protože zažité.
Schůzka naslepo (1987)
Čiro čirá komedie, na jejíž gagy (a příšerně hrající Kim Basingerovou) jsem si musela nejdřív zvyknout. Když jsem ale konečně vypustila jakýkoli nároky na logiku nebo uvěřitelnej vývoj postav, situační humor dotaženej do absurdna mě začal bavit..