Poslední recenze (44)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Veškerá pochvalná slova jsou nicotná......Tenhle film je prostě absolutní KULT a taky jeden z mála, kde při porovnání obou verzí vychází jasně vítězně ta s českým dabingem, který prostě nemá chybu...hlavně Ving Rhames je v češtině úžasnej! Škoda že Quentin nenatočil tak do 2 let od premiéry pokračování (spíš prequel), teď už s ním asi nepřijde...
Pátý element (1997)
Veskrze optimistická scifi, která nepostrádá akci,zábavu a Bruce Willise, takový protiklad depresivních 12 opic. Navíc v Evropě naprosto nevídané trikové zpracování a další skvělý padouch pro Garyho Oldmana.
Hartova válka (2002)
Ze začátku nic moc, ale postupem času mě film čím dál tím víc chytil, takhle zajímavě zpracovaný příběh z 2.světové války jsme docela dlouho neviděl(až na historické nesmysly, které jsou do očí bijící).Bohužel typicky americký(patos,patos,patos)konec ho zase o pár příček srazil, takže nakonec zlatá střední cesta...