Recenze (3 492)
Bereavement (2010)
Nemohol som sa vynadívať na tie pekné kozy, čo behali po poli !
Maturiťák (2011)
Taká twajlajtovka, akurát že tam nemali ohoblýkované zuby a nebehali kaje taje o stošesť . Hej, je to určené teda mladým trinástkam a gayom, ale fakt, že tam neboli trápne kecy a tie typické, stupídne, akože vtipné scénky, udeľujem tri hviezdičky. Vskutku pohodová a milá tínejdž oddychofka.
Neviditelný symbol (2010)
Niekto sa pomýlil, kedˇ do popisku k filmu napísal, že to je dráma. Ono to je romantika nahovado a s brutálnym happy endom k tomu! No a z mojej favoritky urobili Aničku z Kopaníc, ktorú keby som stretol na ulici, tak o ňu ani bicykel neopriem! Našťastie to bolo pozerateľné a pár krát som sa i zasmial, takže tie tri sú podľa mňa ou kej.
Seconds Apart (2011)
V tovmto filme mali snádˇ všetci ksichty z vosku, alebo čo. V každom prípade som si spomenul na knižky, ktoré som čítaval za komančov po nociach a bol som z jednotlivých poviedok polepený až za ušami. Volali sa Strašidlá najstrašnejšie, Strašidlá na dobrú noc a ešte bola nejaká tretia, ale na názov si už nespomeniem. No a v jednej z nich bola práve jedna takáto poviedka, akurát že to neboli dvojičky, ale iba jeden zmrdík a bola desať razy hroznejšia, ako toto , ale dalo sa to i tak, takže tie tri hviezdičky sú v poho myslím.
Amors baller (2011)
Hlavný hrdina mi bol maximálne nesympatický! Stále krivil tú svoju držku, že by som mu po nej najradšej jednu strelil!
Smrt a kremace (2010)
Stando s Jardom boli vynikajúca dvojka a záverečná scénka s CROSSWORDS nemala chybu !
Zvuk hluku (2010)
''' Já opravdu hudbu nemám rád! ''
Beze studu (2010)
Je to o chlapíkovi, ktorému sa nikdy nepostaví !
Baekyahaeng (2009)
Zbytočne to v prvej polovici skomplikovali tí korejskí magori ! Musel som to dávať na trikrát, až som došiel do druhej polovice filmu, kde už to jasné ako facka ! Takto som stratil po chuj času pre nič .
Haegyeolsa (2010)
Tak toto ma úplne dostalo ! Tuna chlapíci nepoužívajú pištole, tu používajú mobily ! '' Hej, dítě! Ahoj. ''