Recenze (566)
Všiváci (2014)
A to mám české filmy rád....
Gravitace (2013)
Sorry, ale byl jsem na filmu ve 3D a měl velké očekávání, což zmařila jedná obrovská nuda...
Lásky čas (2013)
Jeden z těch opravdu nejkrásnějších romantických filmů, co jsem mohl vidět. Příběh opravdu chytne za srdce každého citlivého človíčka a samozřejmě každého, kdo má podobné filmy v oblibě. Skvělé, lidské, poutavé, emotivní.. Super film a já si jen můžu přát víc takových filmů s velkým F. Jen Nechápu, že jsem ho skouknul až teď... Hodnocení: 100%.
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Jeden z nejluxusnějších hororů poslední doby, co jsem zkouknul. První půlka skvělá a ta opdlata? LUXUS!! 5*
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Ale jo mě to bavilo. Podle hodnocení jsem čekal s.ačku, ale přišlo mi to slušné. Já se bavil. Lepsi 3*
Thor: Temný svět (2013)
Bohužel Thor 2 (temný svět) šel mimo mě... oproti jedničce a trojce, zklamání... výš nez nad 2 hvězdy nemohu jít.
Zásilka (2013)
Mám rád akční filmy, taktéž Steva Austrina, ale v tomhle případě víc než 2* dát nemůžu. Což o to, akčních bitek bylo spoustu, ale přišlo mi to celkově s prominutím béčkové, chaotické, jednoduché, bez nápadu a nějak mě to nenadchlo a nepřesvědčilo, tak proto "jen" 2*
Z cizího krev neteče (2013)
Ale jo mě tahle komedie sedla. Od začátku jsem se bavil a byl překvapen dosti nízkým hodnocením. Bylo to u mě něco mezi 3-4*, ale právě díky zmíněnému nízkému hodnocení, já přidám a dávám 4*. Takovéhle typy komedii já můžu.. 65%
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Zklamání, jednička byla lepsi. Ale shlédnout to slo. 5/10
Atlas mraků (2012)
Nevím jak Vy, ale já jsem se nudil... Příběhy mě vůbec nebraly a nic neříkaly - NEDOKOUKÁNO!