Recenze (566)
Musíme se sejít (2016)
Za mě, mě to bavilo, pro me hodne nízké hodnocení... pohodová česká oddychovka, leč asi béčková. Mě podobné české filmy prostě bavi. 4*
Sousedi 2 (2016)
Zbytečný druhý díl. Jednička se mi moc líbila, ale dvojka velké zklamání... 2 * a to se musím ještě držet.
I Spit on Your Grave III: Vengeance Is Mine (2015)
Obrovské zklamání oproti jedničce a dvojce. Těšil jsem se na podobný díl, ale byl jsem zklamán :( hodnocení 2* a to mam co dělat je dát...
Osm hrozných (2015)
Extrémně ukecaný a zlouhavý film. První 2 hodiny prokecané, až v poslední hoďce, kdy už jsem byl tak znechucený a znuděný v kině, se začíná něco dít, ale upřímně po zmíněných 2 hodďkách tlachání, jsem už jen rezignovaně dokoukal... 2*, víc fakt ne a do kina na podobný film, nikdy více...
Padesátka (2015)
Nuda, tohle pro mě nebyla komedie, tak abych se zasmál (aspoň) jednou. České filmy mám rád, ale tohle je zklamání. 2/10.
Dead Within (2014)
Neskutečná pičovina s prominutím!! Vydržel jsem sledovat do 39 minuty, dál už to vážně nešlo... Odpad!!
Jízda do pekel 3 (2014)
Od 3-tího dílu jsem čekal trapárnu, upřímně, ale navázal na úroveň prvních dvou, které mě bavily, takže spokojenost. Uvidíme, jestli se dočkáme (dle konce to tak vypadá) i 4-tého dílu. 65%
Malá smrt (2014)
Překvapení. Dobrá myšlenka, provedení, vtáhlo mě to. Takových filmů se moc nevidí, zas něco nového, co může divák spatřit. Všechny páry a sexuální úchylky byly originální a film, i když se šlo z jednoho vztahu do druhého tak kontuitita byla taková, že divák je neustále vtáhlý do filmu. Film doporučuju, já se bavil náramně. Divím se, že jsem k tomuto filmu dostal až v roce 2020. Hodnocení si myslím, že určitě odpovídá, jen by si tento film zasloužil, aby ho vidělo víc lidí. 8/10.
Nekonečná láska (2014)
Krásné krásné, dokonalý romantický filmecek, nemám co dodat, 5*!!
Rande na dvě noci (2014)
Ja tyhle komedie proste miluju 😍