Recenze (604)
Maigret klade past (1958)
V case vzniku to mohlo mat "svoje kuzlo" ale pre novodobeho divaka velmi-VELMi nudne s kopou priserne prehravajucich hercov a absurdne nelogickych az trapnych scen.
Gentleman z Epsomu (1962)
Jedina hviezda ..... za ..... FUNESa. Inak nuda o nicom. Toto zial nevyslo :(
Aféra - Série 1 (2014) (série)
Prva seria ma vobec nenadchla. Neviem ci dam sancu druhej. Skor pre zenske publikum. Cicmačky, trtkačky, vzťahovky a kecy.
Nesahejte na prachy (1954)
Akoze gangsterka, ale dost slaba. Ziaden dovod sa k tomu vratit. Dnesnemu divakovi to nema co ponuknut. Jedine nostalgicke spomienky na Gabina a Venturu.
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
Po jednej hviezde za kameru a suboje. Inak vsetko ostatne na prd. Hlavne dialogy, dabing a dej (heh vsetko zacina pismenkom "d" :) su fakt debilne (chichi zas "d" :)
Metanol (2018) (TV film)
Toto nad 80% ?!? Hodnotili zhuleny pacienti asi.
Paterno (2018) (TV film)
Hrozne nudne spracovanie nechutnej udalosti. Jedna hviezda Pacinovi a druha za skutocnu udalost.
Smrtonosná zbraň - Série 1 (2016) (série)
Na film to nema ani omylom. Klasicke nedostatky serialov = hluche a nudne miesta = zbytocne natahovanie. Snad druha serka bude lepsia.
Vyber si! (2017)
Celkom chutne a cuduj sa svete, ze sa to da aj bez fekalnych zalezitosti
Arabské dobrodružství (1979)
S prihliadnutim na rok vzniku by to celkom aj slo, zial posledna stvrthodka to zabila totalnou trapnostou.