Recenze (7 982)
Temný Wales - Smrt padlého kněze (2016) (epizoda)
"Můžu říct jen, že tam panovala temnota, v tom domě..." Ano, tento díl opravdu temný byl, ale možná až moc komorní.
Mimo zákon (1986)
"Popelář na nedělní procházce... A ty se chystáš lovit veverky?" Černobílé vtipné kriminální drama s komickými až bizarními hlavními hrdiny. "Iscream...Yourscream..."
Tajuplný vlak (1989)
"Jsem šťastnej, mám prostě takovej obličej..." Relativně komorní komediální drama, ve kterém jsou nejdůležitější ty různorodé postavičky.
Agatha Christie's Poirot - Zlo pod sluncem (2001) (epizoda)
Stabilní kvalita!
Špína (2017)
"Choď do p...!" Tak já jdu, čas s touhle "drámou" ztrácet nebudu!
King Kong (1976)
"Taková milá sladká opička..." Ano, také jsem to tak cítil :-) Já tyhle příšerky rád a tohle zpracování je klasika. Vizuální zpracování až na souboj s hadem je na dobu vzniku kvalitní, k tomu ta opo-humánní romantika s kouzelnou Jessicou Lange.
Na jezeře - Čínská dívka (2017) (série)
"Zasraná láska! Je to nemoc... Lidi na ni umírají..." Tahle série má zvláštní atmosféru a mysterióznost, ale nadprůměr to není.
Kráska a netvor 1950 (2010) (TV film)
"Není čas na hrdinství, to mi věřte..." Průměrné drama, které se zdálo být zajímavějším.
Pomsta ženy středního věku (2004) (TV film)
"Brala jsem nás jako samozřejmost..." Jedním okem tam, samozřejmě, druhým ven...
Rychle a zběsile 6 (2013)
"Jenom vlci můžou chytit vlky..." Ač byl příběh kdovíjaký, nakonec i mne ty jejich akce chytily. Někdy úsměvné skákání, jindy efektní létání, a ty scény s tankem... Povedené! "Jeď nebo zemři! Vzpomínáš?"