Recenze (537)
M*A*S*H (1972) (seriál)
...toto mi vôbec nesadlo, sorry :o(
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
dodnes si pamatám to sklamenie keď som bol malý a Winnetou na konci zomrel.....toto mu nemali urobiť :(
Ptáci (1963)
Pozrel som si to nedávno asi po 30 rokoch :) znova, je to stále fajn film ale doba sa už zmenila .... znižujem o jeden stupeň.
Vinnetou (1963)
tu snáď netreba komentár prečo je to za 5* !!!
Kdo seje vítr (1960)
výborné dialógy / žiaľ dnes už také nie sú / a skvelé duo Spencer Tracy - Frederic March. Mimochodom tie dve postavy mali aj skvelý český dabing. Fakt filmový skvost !!!
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Skvelé....milujem to ja a milujú to aj moje deti !!!
Sioux Ghost Dance (1894)
...nevedel som, že už aj takéto hovadiny sa tu hodnotia :o(((