Recenze (54)
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Tohle nemá s lidskou stonožkou vůbec nic společného... Teda až na cca 2 minutový záběr na oranžové hadříky na panácích z veliké dálky... Po cely film se jen řve, znásilňuje a zabíjí!
Prvních 100 (2014) (seriál)
Hodnotit film hned po prvním díle mi přijde dost stupidní, a proto hodnotím až po shlédnutí první série. Seriál pojednává o bandě 100 fakanů, toho nejhoršího, co se ve vesmíru mohlo narodit, které poslali z vesmírné stanice "Archa", zjistit, jestli je po sto letech po nukleární válce planeta země obyvatelná, nebo prostě zemřou... Naštěstí je, a hned v prvním díle zjistí, ze na planetě nejsou sami. Postupně objeví ještě dalších několik klanů, kteří je chtějí zabít.... A začíná boj nejen o moc, ale i o holý život...
Avengers Grimm (2015)
Nevím proč, ale hodně jsem v tom viděl Sucker Punch! Taky taková slátanina...
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Je škoda, že české filmy jsou jeden veliký Product Placement! :(
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Jeden a půlhodinový monolog Bolka Polívky! Katastrofa. děs. běs...
Princezna a písař (2014) (TV film)
Zmatečný až hrůza, a navíc to má v některých případech do pohádky daleko! Herci vypadají jak strašidla!
300: Vzestup říše (2014)
Zbytečně moc červené barvy! (alá Machete)
Mezi námi přáteli (2006)
Koukám, že hodně hodnotících očekává od Českého nezávislého filmu hned kasovní trhák! Dobrá ukázka toho, co se stane, když si někdo špatně udělá špatný úsudek z toho, co vidí.
The After (2014) (TV film)
Jak může někdo hodnotit seriál hned po prvním díle?!? Taky se mi líbil na 95%, ale nikdo neví ani oč jde, natož jak to skončí!
Revoluce (2012) (seriál)
Dokoukat celý seriál stojí vážně za to, i když pouze první serii, druhá je naprosto o ničem s totálně useknutým a otevřeným koncem.