Poslední recenze (16)
I Am Fighter (2020) (pořad)
Je to svižně střižené a nenudí to. Porota má dobrý hlášky, sice nejsem fanda MMA, ale tohle chytlo i mojí dceru a přítelkyni. Jen tak dál :-)
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Nejlepší a nejoriginálnější seriál, co jsem za poslední roky viděl!!!!
Uteč (2017)
Už je to dlouho, co jsem se doopravdy v kině bál. Ač je to minimalistické, příběhu to nevadí, vše funguje jak má.