Recenze (1 406)
Detektiv Varg Veum: Nadosmrti tvůj (2008)
Budu rád, když se s Vargem ještě někdy potkám a věřím, že tomu tak bude. Páč i přes slabší díl, je to stále príma podívaná :o)
Detektiv Varg Veum: Padlí andělé (2008)
Andělé, provaz, bílé košile, Varg, příběh, a ta do morků kostí zařezávající se hudba. Na tohle není třeba slov, tady stačí hrb s naježenými chlupy, jako důkaz uznání dobré detektivky. Pro mne je to nejsyrovější díl z šestilogie ...
Detektiv Varg Veum: Žena v ledničce (2008)
Dobře řízlá detektivka ...
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Našel někdo nějaký vtipný moment? Já ano, titulky na konci.
Devatero řemesel (2009) (pořad)
Viděl bych to na lepší moderátory, a pak by to i šlo ....
Dexter (2006) (seriál)
Neskutečný. Čekal jsem cokoliv. Masochojdního vyšinutýho magora, co bude ve stínu motorové pily řezat holčičkám ručičky. Ale, že to bude díl na díl. Že s každým koncem, musíte vidět další začátek. Že, se i tohle dá vlastně pochopit. Že se tu napětí nekrájí, ale řeže. Že, no pravda že, že totiž hudba, herci .... kurva dobrej seriál politej krví, a přitom pohladí po duši. Kam až tohle zajde :o) Já za nic nemůžu, to můj temný pasažér :o) Jen ten závěr, jen ten závěr, byl už tak nějak navíc ...
Diktátor (2012)
Snůška ohraných skečů a omletých vtipů, i tak jsem několikrát utrousil smích. Na 50% dobrý ...
Díky za každé nové ráno (1994)
Já děkuji za film ... :o)
Díra u Hanušovic (2014)
Tak má to být asi pohled na prázdnotu životů v té nejzapadlejší prdeli světa, ale to je asi tak vše, co film nabídne. A to se ve filmu sejde celá plejáda kvalitních herců. Jenže nic ... samá prázdnota.
Díry (2003)
Až na ty špatně graficky zpracované útočící ještěry. Jinak bez problému jsem to zkousnul ... zase po době, kdy jsem viděl něco, kdy nikdo z herců nenudil, a celé to bylo koukatelné :o)