Recenze (83)
Bellflower (2011)
Na tento film som narazil náhodou, ale chytil ma svojim vlastným štýlom. Oproti hollywoodskym sračkám má dnešnému divákovi naozaj čo ponúknuť. Film sa vymyká z akéhokoľvek klišé posledných rokov a už len preto stojí za zhliadnutie...
Captain America: První Avenger (2011)
Dve hviezdičky. Jedna za film. Buééé. A druhá pre Hayley Atwell. Tej by som dal sfleku hneď 5 hviezd, ale stačí jej aj jedna...
Gravitace (2013)
Film ma ako celok skôr nudil... Herci nezaujali, príbeh v podstate žiaden... 30 percent.