Recenze (70)
Pán prstenů: Prsteny moci - Série 1 (2022) (série)
Strašně jsem se těšil na Pána prstenů - prsteny moci, že uvidím dle knihy Tolkiena jak to bylo ve druhém věku. Dokoukal jsem celou první sérii a je to jalové jak kráva před otelením. Celou sérii jsem čekal na nějaké to dobrodružství, drama a nedočkal se. Na to, kolik do toho Amazon vrazil, tak nic moc. Elfové strašní.... Tento počin nemá s Pánem prstenů od Jacksona bohužel nic společného a jen se veze na jeho skvělém odkazu.
K jezeru - Série 1 (2019) (série)
Skvělý, ruský, napínavý seriál. 5*
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Pecka seriál. Ze začátku jsem si říkal, omg to bude trapárna, ale pak jsem jen zíral. 5*
Perníkový táta (2008) (seriál)
Naprosto fantastický seriál, který byl tak skutečný, jako by to byla opravdu realita. Skvělý počin a samozřejmě 5*
Fauda (2015) (seriál)
Seriál skvělý a nejvíc mě fascinuje, jak téměř v každém záběru s autamam je Škodovka :-)
Této noci v tomto vlaku (1984) (TV film)
Tohle bylo super. Dobrá atmosféra, vlaková témata mám rád. Zaslouží si to víc než 57%
Irčan (2019)
No teda upřímně nechápu těch 75%...Říkám si, Robert De Niro, to bude záruka kvality, ale tak nudný film jsem už dlouho neviděl. Dokoukal jsem ho na 4x, vždy jsem u toho usnul. Tak zmatečný příběh, ve kterém jsem se za celou dobu nezorientoval mě neskutečně nudil a čekal jsem jen na to až film skončí. Al Pacino v Kmotrovi, to byla balada, zde nuda, nuda nuda.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Původní Narcos byl mnohem lepší, měl lepší atmosféru, takovou poutavou a přirozenou. Zdálo se mi, že i herci byli mnohem lepší, takoví opravdoví, člověk jim to věřil. Ale špatné to není, to zase ne.
Potomek (2019)
Neurazí, nenadchne. Taková průměrná oddychovka. Co mi vadilo a vždy vadit u filmů bude, když v něm trpí děti, jako Miles.
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Romantická, Česká komedie = to bude zas prvotřídní sračka. No nemýlil jsem se.