Recenze (335)
Wall Street (1987)
filmik ktory som si kukol viac menej len kvoli jeho pokracovaniu, no mozem povedat ze nevadi a predcil moje ocakavania... nato ze niesom ekonom ani manazer, tak som rozumel celkom dost, co som sam prekvapeny, naslo sa tu dost zivotnych pravd a co sa filmu samotneho tyka... dobre spracovane, vyborny Douglas ktoremu statocne sekundoval Charlie Sheen... tie 2 hodky celkom ubehli.... 8/10
Repo Man (1984)
punk mi nehovori nic, toho sci-fi tam vela nebolo a zapletka bola onicom, odzaciatku som bol pomerne strateny ze co sa tam vlastne deje a preco... ale nevadi... jedna hlaska bola cool "What about our relationship?" "Fuck that" dufam aspon ze Repo Men s Jude Lawom a Forestom Whitakerom bude tento rok dobry film... 4/10
Tron (1982)
ak to mam hodnotit z pohladu roku 2010, tak nic moc, ak sa skusim vzit do roku 1982, tak uplna pecka... slusny pribeh, vyborne spracovanie, dobra animacia/grafika... ak sa odosobnim od rokov uplne tak mozno trosku naivny pribeh, ale celkovo to bolo velmi fajn... pre fanusika sci-fi imho nutnost, nechapem ako som to mohol odkladat az doteraz - 8/10
Americká noc (1973)
videne vramci skolskej projekcie, no nelutujem - pekny film vo filme a zaroven o filme, vyborne rozobrate jednotlive vztahy medzi postavami, medzi hercami a stabom a film zo starej skoly... take sa uz teraz nerobia... 8/10
Zvětšenina (1966)
tento film musim ohodnotit najneutralnejsie ako sa da a to som nad hodnotenim dumal hadam 2 mesiace... prva polka filmu ok, pomale rozpravanie o zivote modneho fotografa, kulture vtedajsieho londyna... a druha? film akoby zrazu v polke reziser utal a natocil s tymi istymi hercami nieco uplne ine, zmatene, chaoticke, na praskoch... priznam sa ze druhu polku filmu som nepochopil... ocividne ma filmove umenie obchadza oblukom pokial ide o starsie filmy...5/10