Recenze (2 136)
Muž jménem Ove (2015)
Nenadchne, ale nenudí, i když dvakrát veselé to zrovna není. 60%.
Todo modo (1976)
U mě bylo jediné pozitivum herecké výkony Volontého a Mastroianniho. Za to 2*.
Scorpions Forever (2015)
Průměrný dokument. 65%.
Bob Dylan: No Direction Home (2005) (TV film)
Hudba Dylana mě nijak neuchvacuje, takže pro mnohé asi paradoxně se mi líbily víc ty elektrické rockové kousky. Jako dokument, nejen o Dylanovi, ale i o době, o Americe, moc dobré. 75%.
Zmizelá (2014)
Tak nějak nijak výjimečný film, spíš průměrný. Od Finchera jsem čekal víc. 65%.
Otázky a odpovědi (1994)
Nijak zvlášť zajímavé a nijak zvlášť natočené. Zkrátka takový průměr. 60%.
Hacker (2015)
Toto že natočil Michael Mann? Tak to s ním jde hodně z kopce. Slátanina všeho, co se dá. Sice občas se daří vytvářet napětí, ale většinou mě film rozesmíval (a to proto, že jsem prostě nechápal, jaké kraviny tam zrovna probíhají). 45%.
Smrt krásných srnců (1986)
Moc pěkné, z počátku celkem nijak zvláštní, ale postupně čím dál tím lepší. od 70% do 80%.
Odnikud (2017)
Film, který diváka maximálně tak naštve, ale ani ne tak obsahem, jako zpracováním. 45%.
Hanele (1999)
Kachyňa už není tím, čím býval. První dvě třetiny dost nezajímavé, až pak se mi to začalo líbit. 65%.