Recenze (32)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Nuda a zoufalý výkon E. Olsen. První polovina ještě jde, ale pak už je to hrůza. Je tam ale všechno. Všichni hrdinové na které si vzpomínám, černoši i homosexuální matky. Nejlepší část byla když jsem se šel vyčůrat.
Extant (2014) (seriál)
Halle Berry hraje jako obvykle strašně. Navíc má pohyby a mimiku 60leté ženy i když postavě je tak 40 let. Scénář hloupoučký, výprava jak z mydlinkového seriálu. Jedna hvězda za sci-fi. Ustál jsem dva díly, pak už to fakt nešlo.
Pod vodou (2020)
Průměrný začátek a jak čas ubíhá, tím horší. Ten blonďatý chlap v podprsence v hlavní roli mi tam moc neseděl. Těšil jsem se na konec a děkoval, že jsem na to nešel do kina.
Matrix Resurrections (2021)
Podivný guláš. Spousta velkých frází, děj na úrovni muzikálu, postavy jak jistých průvodů pýchy a hodně peněz. Dodíval jsem se jen z úcty k prvnímu dílu.
Vražedné stíny (2022) (TV film)
Dodíval jsem se. Pár dobrých herců a možná zajímavý příběh, který ale hodně pokazil scénář Bohužel špatná režie, chyby v ději a logice a zoufalý výkon herečky Hofové to srazily až na zem... Zapomněl jsem na dobrou kameru...
Příběh služebnice - Divočina (2021) (epizoda)
Takový pěkný seriál to byl a taková nudná blbost se z toho stala. Jenom pěkná kamera zůstala. Zoufalá režie i scénář.
Příběh služebnice - Svědectví (2021) (epizoda)
Zoufalá nuda
Příběh služebnice - Pokrok (2021) (epizoda)
Neuvěřitelná nuda
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Pro mě velmi silný příběh.
Magická hlubina (1988)
Nuda. Hrozná nuda