Recenze (198)
Mac a já (1988)
Nostalgické spomienky ešte z čias VHS. Moje hodnotenie nie je objektívne. Priznám sa. Ale je to film môjho detstvva. A E.T-ho by som do toho moc neťahal. Je tam síce podobnosť, ale toto malo svoje čaro, pre mňa, ako kedysi detského diváka, rozhodne.
Pokrevní bratři (1999)
Proste geniálne, tá štýlovosť, prevedenie, vtipný a zároveň charizmatický Willen Dafoe. 100%
Nekonečný příběh (1984)
Nezabudnuteľný výlet do sveta fantázie, na ktorom som vyrastal. A ako tu už mnohí spomínajú, je to jeden z vrcholov "fantasy" žánru, úžasne spracovaný, s úžasnou atmosférou a výpravou.
Jak přicházejí sny (1998)
Úžasný film, ktorý dokáže vizuálne, aj emotívne pohltiť. Fantázia spojená s duchovnom....krásny príbeh, čarovná výprava. Pohladenie pre dušu. Žiaden film vo mne nevyvolával také pocity ako tento.
Já, padouch (2010)
Veľmi podarený a vtipný animák :) Bavil som sa. Len čo boli tie malé žlté postavičky vo filme? :D
Mumie (1999)
Najlepšia kombinácia dobrodružného filmu, fantasy a zábavy. Obsadenie hercov rozumné a sympatické, triky na svoju dobu veľmi pekné. Nechýba správna dávka humoru ani napätia.
Poslední týden (2008)
Neskutočné nádherné, pôsobivé, atmosférické a myšlienkové. Joshua Jackson týmto u mňa zabodoval. Celým filmom sa tiahne vnútorná atmosféra duše človeka, ktorý sa vyrovnáva so svojím osudom, kúpi si motorku, a necháva sa viesť svetom, kde spoznáva sám seba. 100%
Věříme v Boha (2000)
"Sorry, ešte stále používame Windows." :D Príjemné krátke nadýchnutie pri tejto jednohubke. Malo to vážnosť, malo to aj vtipnú stránku, a tieto dve veci sa v tomto snímku nádherne dopĺňali.
Kocour v botách (1969)
Na tomto so vyrastal, a svoje čaro to pre mňa nestratilo ani po rokoch :)
Pokoj 1408 (2007)
Úplne ma pohltil svojou atmosférou, a s odstupom času musím pridať jednu hviezdičku.