Recenze (106)
NESHOW (2013) (pořad)
Ceske zabavne relacie mam velmi rad. Tato ma vsak minula a iba miestami sa mi nieco zdalo velmi malo vtipne.
Netvor (2011)
V jednom mali pravdu, pekni ludia to maju v zivote lahsie. Ostatne je idealizmus. Dokonali ludia, ako hlavna slecna, neexistuju. Bohuzial.
Nevěrná (2002)
Tak mladej pani ani tak nevadila nevera ako to, že junák mal okrem nej aj inú. Toto manžel keby tušil, aj guľu by mu nechal. S novým odkazom.
Onboard: The Transcontinental Race (2019)
Je veľká škoda, ze tento dokument toho veľa neukáže, no na druhú stranu je to pochopiteľné pri tomto type preteku.
Oni (2008)
Ono, taka klasika (schovam sa pod postel), ale ta atmosfera je vyborna. A aj Liv. Teraz takto o 01:09 mam celkom aj neurcity pocit strachu ;)
Oscar (1991)
Musim sa priznat, ze ked som to videl po prvykrat, bohovsky som sa narehotal. Na druhykrat som sa cudoval, preco.
O šesti labutích (2012) (TV film)
7 havranov, či 6 labutí. U mňa 7havranov (1993).
Pád Bílého domu (2013)
Tolko jednoducho primitivneho a prvoplanoveho patriotizmu sa tak casto nevidi (od dialogov cez scenar po vizalne odkazy). Jedine, co ma na filme zaujalo, boli niektore jednoduche, explicitne, realne a rychle sceny likvidacie. Postrehol tam niekto co i len jednu humornu scenku (odhliadnuc zmienku o poisteni WH, ktoru nepovazujem za vtipnu)? Ja nie. A ked sa takyto pribeh berie vazne, dopadne to u mna z 1*.
Pán času - Konec času - 2. část (2010) (epizoda)
Tak, toto bolo sklamanie (Pani casu) az na par peknych okamihov (diskusia o zbrani).
Pan Holmes (2015)
Pomalý, poetický a charakterový film, ktorý sa nikam neponáhľa a venuje sa tak postavám, ako aj príbehu. Výborne.