Recenze (106)
Invalida (2023)
V našich pomeroch úplný zázrak.
Déjame Vivir (2014)
Ak by to človek nevidel natočené, tak neuverí. A aj tak nerozumie.
Stranger Things (2016) (seriál)
Kulervoucí.
P.U.L.S.E. Live at Earls Court 20.10.94, London (1994) (koncert)
Mal som to šťastie a bolo som tam.
Pojedeme k moři (2014)
KONECNE. Pre mna velmi mile prekvapenie a nevaham s 5* (ano, jednu pridavam, pretoe z nasich koncin). Vtiahlo ma to do deja, vyborna atmosfera, kamera, rezia, strih, scenar. VYBORNE.
Tanec mezi střepinami (2012)
Ja viem, lyrika sa tazko chape. Genialne dielo 5*.
Zmrzlá planeta - Série 1 (2011) (série)
Nadherne zabery prirody a zvierat zijucich v smrtelnych podmienkach polov nasej Zeme. BBC je top !
Vlčí hory (2013)
Technicky dokonale nahliadnutie do divociny, o ktoru by malo byt nasou psou povinnostou sa starat. Chalanom z Arolla Filmu sa podarilo potvrdit kvalitu, o ktorej som sa presvedcil v Strazcovi divociny. Uz teraz sa tesim na ich dalsi, na festivale Ine cesty avizovany film o rysoch a kamzikoch vo VT.
Barvy nekonečna (1995) (TV film)
Zaujímavý dokument podfarbený hudbou Davida Gilmoura.
Pavúk, horolezec storočia (2018)
Vyborne spraveny dokument o zlozitej osobnosti. Som rad, ze sa z "muza hor" neurobil len pokorny a jednoduchy hrdina a poukazalo sa na jeho skutocnu povahu. Lebo to je dolezite, vzdy je to dolezite.