Oblíbené filmy (9)
Mrtvý muž (1995)
Můj strýček (1958)
La vie est belle!
Achilles a želva (2008)
Malé životní etudy (1970)
Muž na Měsíci (1999)
Záře (1996)
Rašómon (1950)
Zrůdy (1932)
Holy Motors (2012)
absence příběhu nevadí (vlastně proč by měl být film vždy o příběhu?) krátké ale výstižné dialogy, rozličné situace, které odkazují nejen na další filmy, perfektníé herecké výkony, kamera, střih a celková atmosféra, která mě na celou dobu připoutala k plátnu a i druhý den mě film nutí k přemýšlení. Mmch mi to připomělo jiný skvělý film "Hranice ovládání", který taky spousta lidí vůbec nepobrala.