Oblíbené filmy (9)
Až na krev (2007)
Niekto mi raz povedal, že podľa neho je to film dekády. Začínam uvažovať rovnako...
Má je pomsta (2002)
Prvý diel Parkovej trilógie o pomste som videl ako posledný. Po prvej projekcii ma to až tak nedostalo, ale druhá ma zasiahla naplno. Tá atmosféra je úplne odzbrojujúca, vo filme sa hovorí málo a vlastne by sa nemuselo vôbec, pretože Park tvorí obrazy, ktoré sami rozprávajú príbeh. A záver? Totálne čiernočierny, smial som sa ešte dlho. Možno nie najlepší, ale určite môj najobľúbenejší diel. Aspoň kým si znovu nepustím Oldboya:)
Strážci - Watchmen (2009)
Vrchol žánru komiksového filmu.
Angel Heart (1987)
"Budúcnosť nie je to, čo bývala, pán Angel." Ak raz pôjdem do pekla, nech je to výťahom...
Drive (2011)
Film roka a suverénne najintenzívnejší kino zážitok. Noir 21. storočia. Zdrvujúca atmosféra s fantasticky pasujúcim soundtrackom a dokonalým hlavným hrdinom. Hovoril tu niekto o Jackmanovi? Pche!
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Konečne! Konečne!
Následky lásky (2004)
The Class of 92 (2013)
"Only sport can give you these kind of emotions..." Scholsy, Giggsy, Butty, Nervous Nevilles, David. Je len jeden Klub. Manchester is red. Vyslovene pocitová záležitosť.