Recenze (252)
Křídla přírody (2002) (TV film)
Konečně!!! Hudbu z tohoto velmi dobře natočeného dokumentu už znám pár let... a dlouho jsem čekala na dokument, až si ke mně tzv. najde cestu - stalo se - díky Hope ;) Jinak plně doporučuji - výborné snímky, spousta známých ptáků i neznámých, o jejich životě, kde v lecčems jsme si hodně s některými podobní...
Sintel: Příběh draka (2010)
Nizozemské - což mě překvapilo, ale mile... Příběh krátký, ale přímý, netřeba vše vědět do podrobností, nechává domýšlet, což je v dnešní době jen dobře, a konec - nu, posuďte sami... ;)
Hotel Rwanda (2004)
Drsné, kruté, masakr... jak se něco takového mohlo stát dnes!!! Nechápu... Velmi dobře natočené, správce hotelu vskutku muž na správném místě...
Chudoba má mnoho příběhů (2010)
Krásné... fantazie některých je tak tak bohatá, tak jim ji neubírejme a hlavně nezabíjejme ji...
Poslední sen (2009)
Krátké, možná až příliš... ale celkem výstižné.
Nový kluk (2007)
Hezký, výstižný, kvalitní snímek :)
Koncert pro jednoho (2005)
Hi hi... kouzelné a překvapující svým způsobem ;)
Geriho hra (1997)
Jeden z prvních krátkých snímků od Pixaru... krásný =)
Pro ptáčky (2000)
:D co víc... :D :D :D (alias za blbost a ukecanost se platí...)
Únos (2006)
Roztomilé... aneb na každém šprochu pravdy trochu... ;) Taktéž učit se, učit se, učit se... platí nejen pro lidi... :P