Recenze (40)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Po nehezkých zklamáních z dílů 5, 6, 7/část 1. jsem byla docela mile překvapena. Možná je to tím, že jsem neudělala jako u předchozích dílů tu chybu, že jsem si oživila příběh přečtením knihy, možná ten film zas nebyl až tak špatný, že by v něm nějak zásadně čněly odchylky od původního děje, popř. dějové nesmysly. Samozřejmě že spousta věcí by šla udělat jinak a mohl to být ještě lepší film, každopádně si myslím, že to je Yatesův nejlepší Potter, jakého natočil. Body navíc samozřejmě díky Alanu Rickmanovi, který i z malé role dokáže udělat zázrak.
Šéfové na zabití (2011)
Pobavila jsem se celkem dobře, film nenudil a děj odsýpal celkem dynamicky. Nečekala jsem od toho nic závratného, komedie americké produkce mě v poslední době moc nezaujaly. Ale Horrible Bosses ve mně zanechali dost pozitivní pocit a úsměv ještě dlouho po odchodu z kina :)
Lolita (1997)
Na knihu to opravdu nemá ani zdaleka. Nicméně Jeremy Irons je "ten pravý" Humbert Humbert. On a žádný jiný. Právě Irons drží celý film nad vodou (a samozřejmě hudba pana Morriconeho). Bez toho by ten film vlastně vůbec jakoby neexistoval.
Muži v černém 3 (2012)
Prostě MIB - pár humorných momentů, citových výlevů, pár dobrých hlášek, pár dobrých záběrů. Natažený konec. Ale je rozhodně lepší než dvojka. Ve 3D nám "agent K" zestárl torchu víc než jsme čekali. A chyběl mi tam Frank. Za mě takových 60%.
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Po prvním dílu jsem se celkem těšila na ty další. Zase Maine, oblíbené dějiště napínavých příběhů. Ovšem s dalšími epizodami přišlo mírné zklamání a trošku nuda. Výborný je Robert Carlyle (jako vždy), sympatická je Ginnifer Goodwin, a překvapivě mi nevadí ani Jennifer Morrison. Špatná volba byl ale ten Charming.
Samotáři (2000)
Svého času dost kultovní záležitost - hlášky, Trojan, Macháček, koláčky..., ovšem po zhlédnutí s odstupem času to vidím tak na 60%.
V síti (2020)
Pro zúčastněné to byl bezpochyby silný, v mnoha případech hnusný zážitek. Osobně odsuzuju lidi, kteří se dopouští podobného chování vůbec. Ano - dokument mi připomněl, že podobní lidé s podobnými "choutkami" existují. Nicméně to je všechno... Žádné emoce, nic... Ale chápu, že jít do větší hloubky by to chtělo trochu víc prostoru. Ale i tak obdivuju že do toho tvůrci šli.
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Místy vtipné, většinou nudné. Jenom mi ta Winona přišla nametená i v místech kdy to nebylo nutné. Za ní velké mínus.
Drákula (2013) (seriál)
Tak úvod byl průměr. Ale osobně nechápu, proč tvůrci převzali jména většiny postav z knižní předlohy Brama Stokera a nic jiného, jako např. charaktery, děj, profese postav, atd.? Rovnou si mohli vymyslet svůj vlastní příběh s novými hrdiny, ovšem je mi jasné, že by seriál ztratil na "lesku" a zajímavosti. A BTW pochybuju, že v roce 1861 měli kapesní baterky :-)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Nad velká očekávání dost nuda. Chtělo by to přidat.