Recenze (27)
Soukromé pasti (2008) (seriál)
na Novu velmi kvalitní
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
I wish I could marry him!:D....Who lives in the pineapple under the sea....:D
Strážci - Watchmen (2009)
Zajímavý děj, dobré vizuální efekty, překvapivý závěr, ale 163 minut je hodně, z brutality některých záběrů se mi zvedal žaludek a spojení nuclear war nechci alespoň týden slyšet: :-)
Svět podle Lelanda (2003)
WOW
Taková normální královská rodinka (2005)
nechápu tak negativní hodnocení....já jsem se dobře bavila,Armel byla výborná:)
Titanic (1997)
Titanic NIE, radšej alkohol...
Trhliny (2009)
Juno Temple mě dostala, hrála užásně.