Deníček (24)
TRAILER TYDNE
skotsko neni narnie - James McAvoy
PACIFIC RIM
pacific rim je jeden z největších film tohoto roku od mexického obludářee G. Del Tora (hellboy1,2, faunuv labyrinth)
bohužel vinou distribuce je to film který musíte vidět v kině ale nejvíce si ho asi vychutnáte doma v originále na blůčku
dej je jednoduchý roboti vs monstra s určitým počtem pod zápletek tzn multikultůrní romance, pevná černá výchova, rozštěkaní mladí piloti, které, ale ve filmu nemají moc opodstatnění a jsou tu jenom, aby se dělo něco mezi bitvami jejíž reálnost CGI efekty jsou skvěle a trikaři odvedli parádní práci podobně se asi museli cítit lidé v kinech minulého století co šli na první motion-capture gappy godzilly a podobny příšer, která dnes uz vypadají dosti smesne a s pacificem to mozna bude podobne az ho cas dohoni
bohuzel obrovske minus je ze veskere bitvy az na uvodni scenu jsou ve tme takze mimo imax kde uz to bylo dost na hrane bych nedoporucoval 3D protoze v normalnich kinech nebude nic videt coz je ale sophiina volba protoze 2D origo je jen minimalne. Mel jsem celou dobu pocit jak kdyby mi ukazali krasnou holku pak zhasnuli a rekli ze se svlikla a ja z toho vubec nic nemel takhle to je s pacificem protoze vim ze ty efekty byly super ale jaksi v ty tme to vysumelo do ztracena. S hereckym ancablem jsem ani moc problem nemel a bral jsem to s nadhledem kdyz nejstarsi pilot v tymu se jmenuje hercules hansen nemuzete prece cekat nejakou hloubku nebo buh vi co...hlavni hrdina sice vypada jak z katalogu abercrombie and fitch ale ze mi vylozene kroutil bradavky to zase ne. co bych vytknul je konecna scena kde navstivime jinou dimenze resp vesmir priser coz pri del torove fantasii bylo pro mne zklamani a cekal jsem o honde vic nez jenom epizodu z hvezdny brany.
pacifcim rim je proste detinska naivni hlasita efektni jednoducha jednohubka se skvelymi triky ktera mi rozhode sedla vic nez trapne nabubrely posledni dil transformers... bohuzel po dejove strance podprumer bez nejake kloudne myslenky...s timhle podobnym jsem take do kina sel a cekal ze dostanu takze jsem nebyl zase tak moc sokovan ale chapu jednohvezdickove hodnoceni protoze pro nekoho to muze byt fakt utrpeni. Kolem tohohle filmu budou opravdu zajimave diskuze nekdo ho bude nenavidet druhy zase vychvalovat do nebe
P.S. ,,tady marsal hercules hansen ! pretocte hodiny !!"
HODNOCENI 70%
EVIL DEAD (2013)
hororovy remake jedne z nejslavnejsich hororovych klasik minuleho stoleti
pribeh zacina hned z ostra intrem ktere ovsem nema pro dalsi prubeh deje absolutne zadnou podstatu reziser asi chtel neznalcum trocu pribizit o co dneska vecer pujde p.ote nasluduje celkem slusna rekapitulace a podcta originalu z 81 roku. Nejvetsi problemy jsem mel s postavami hned od zacatku mi prisli vsichni nesympaticti : model kterej hraje jako prkno dost silena fetacka kolem ktere se toci cely dej a dej o napravu (jiz po nekolikate se chce dostat z fetu), rado-by chytra cernoska ktera se tam ani moc neohreje, jedna blondcka ktera tam toho taky zrovna nezahraje a jeden intos ktery sice vyvola demona ale se chova ze vsech nejracionalneji. Film ma cca 90min a ma opravdu velky spad ale bohuzel pro ty co videli trailer je v podstate vsechno dulezite obsazene uz v nem krom par detailu a vlastne celej film jsem cekal jenom jak se akteri prokousou k tem jednotlivym scenam coz nenudi protoze film jde dopredu opravdu zbesilym tempem....gore efekty jsou fajn na mainstreamovku ktera jde do kina jinak zase to neni zadny ojedinely pocin ktery jsme jeste nikdy nevideli...mozna prave kvuli tomu zbesilemu gore tempu se vytratila v podstate veskera strasidelna atmosfera coz je celkem skoda protoze les vypada opravdu desive ale bohuzel ve filmu je jenom minimalne. Za cely film jsem se vlastne ani jednou nelekl nebo mi nenaskocila husi kuze mozna pro to ze uz jsme nejakej ten ostrejsi gore nebo exploanation film zkouknul...co naopak na me zapusobilo zapusobilo bylo pekne efektne krvave finale
muj osobni nazor je ze evil dead splnuje podminky poctive krvave vyvrazdovacky ze zajimaveho prostredi ktere zustane trochu nevyuzite ovsem do zanru neprinasi nic noveho a ma ty stale stejne chyby jako vsichni (racionalita, zajimavost postav atd rad bych se take dozvedel vic o knize a nakousnul trochu mythologii, ktera je pouze zminena komentarem na nakonci titulku)
HODNOCENI : 60%
V/H/S/2
pokracovani found footage hororu se nese ve znameni prvniho dilu opet se setkavame i kdyz za jinych okolnosti nez tomu bylo v prvnim dile s opustenym domem spoustu kazet a 5 pribehu od kazdeho jineho rezisera + pribehem ktery se deje mimo pasky. Prvni pribeh je takova netypicka hi-tech ducharina. Uprimne si dalsi dva pribehy po tydnu ani nepamatuju takze je preskocim a pustim se na pravdepodobne japonskou sektu kterou filmuje parta mladych lidi...duchovni typek sekty vypada tak trochu jako bratranec pana caua z hangoveru i je zhruba tak stejne divoky takze mozna nejaka rodinna prizen...na pozadi se odehrava jedna nevera ktera vlastne muze za to ze jsou filmari vubec pozvani do ty ujety komunity...tenhle pribeh je asi nejvice gore spousta krva behani po chodbach a az na prepaleny konec celkem koukatelny. posledni pribeh je asi od nejzajimavejsiho tvurce eisenera ktery ma triku pro mne velmi povedou gore parodii treevange a jeho pribeh je take asi nejlepe natoceny...jedna se o sci-fi s ufo kteri prepadnou rodinny dum plny pubertalnich deti zde bych pochvalil dobre zvolenou hudbu.
PS: vzpomnel jsem si na dalsi cast ktera je opet dosti netypicka kde sledujeme pribeh z pohledu zombika ktery ma pripevnenou kameru na helme a spolu s dalsi partickou podobnych hladovych typku navstivi rodinnou oslavu v lese od tvurce ktery je zodpovedeny za prvni found footage ktery se proslavil - blair witch project
VHS2 jako celek neprinasi o moc lepsi celkovy dojem jako jednicka ovsem neni to spatny found footage film cekal jsem ale o hodne vic hlavne po pochvalnych recenzi na rottentomatoes kde ma film pres 80% ale hodnoceni pujde urcite rapidne dolu...pokud jste fandove found footage filmu je asi fajn to videt pokud ale ne kdyz tohle preskocite o nic zasadniho neprijdete
P.P.S: blair witch project nebyl prvni found footage film s touto tematikou pred nim jeste byl natocen the last broadcast ktery je tak vlastne uplne prvnim prukopnikem v tomtu subzanru
HODNOCENÍ 55%
World War Z
world war z uz od sameho pocatku suzovali produkcni problemy neustale dotacky prepisovani scenare a neshody v produkcnim tymu nakonec mohli za to ze budget se navysil az na 190 mega z puvodnich cca 120 coz je u zombie zanru ojedinely pocin...mozna pro to se upustilo z vyssiho ratingu a preslo se na PG-13... coz je pro zombie zanr nemyslitelne ale prekvapive ve snimku samotnem to az tak vylozene nerusilo a dokazalo se z toho vytriskat co to slo (stejny rating ma i TDK, TDKR nebo treba horor Insidious takze spravnemu tvurci to zase uplne zavrit vratka nemuze i kdyz zombie zanr je o level nekde jinde).
Film ma zhruba 2h a za celou dobu jsem se nepodival na hodinky coz se mi treba u Man of Steel stalo asi 3krat takze film ma hned od zacatku spad (zacatek bych prirovnal jako mene krvavy ekvivalent usvitu mrtvych kde slo ale ocistokravne erko) ve WWZ to zase nahrazuji globalnosti ktera v zombie zanru bude jenom tezko hledat konkurenci.
B.Pitt i kdyz je muj oblibenec a bude to lehce subjektivni hraje dobre a urcite je to typek se kterym bych pri podobne katastrofe asi chtel byt (jelikoz od ostatnich ma kontakt na vrtulnik ktery prileti na strechu...coz se hodi :)) co mne prekvapilo bylo celkem racionalita postav viz nejake chytre vychytavky a nedochazelo k tem typickym klise napr: se deti v tmavych chodbach vezaku zratily apod. coz jsem opravdu ocenil a rikal jsem si jo ty voe to je dobrej napad to udelal dobre i kdyz samozrejme je tam jedna nakopnuta plechovka, telefonat v nepravou chvili a doktor-vedec ktereho bych nechal zastrelit protoze chodi jak slon zkrizenej s nakladakem
Co se tyce CGI je rozhodne na lepsi urovni nez v uvodnim traileru z prosince kde bylo jeste mraky prace pro tvurci tym takze co se tyce efektu nemel jsem problem a pusobily duveryhodne hlavne destrukce jeruzalema byla opravdu epicka a v tu chvili jsem si rikal ze jsem rad ze sedim na sedacce v kine a jedinej problem kterej mam je ze se mi chce jenom trochu na zachod :)
Co mi trochu nesedelo bylo kam se film ke konci stocil...v ten moment bylo jasne patrne ze doslo na dotacky a z toho makraprostredi se to presunulo na mikro a vypadalo to jako uplne jiny film...tim ale nechci rict ze spatny ale proste jiny....napeti nijak neupadlo i kdyz se presunulo na jinou notu.
Celkove mne film dost prekvapil a rozhodne po problemech jsem cekal vetsi patos ale dostal velice dobry napinavy akcni film apokalyptickych rozmeru a rozhodne bych se nebranil dvojce ba co vic bych se na ni rozhodne tesil
Film jsem videl v 2D a rozhodne bych nedoporucoval 3D jelikoz zacatek je dost tmavy a pochybuju ze by neco bylo videt a nejake"3D efekty" jsem rozhodne nezpozoroval
HODNOCENÍ 80%
IRON MAN 3
moc nechapu ty prvotni oslavne komentare na csfd...podtitulkova scena ktera nema obdoby ?! to jako vazne ?...pomo napise ze efekty nejde uz nikam moc posunout tak to asi byl na zachode kdyz byl trailer na pacific rim protoze tam jsem mel za 2 min vic husi kuze nez za 130 min v iron manovi kde si z akce pamatuju jenom rescue mission...nikdy by me nenapadlo ze u takovyho filmu za 200 milionu mi prijde nejlepsi pasaz v tennessee kde bylo minimum efektu a maximum citu...nejak mi nesedly ty hlavni aspekty filmu (znasilneni mandarina, vojaci s upravenou DNA delali z obleku skorapky - no tak tony dotahni jim trochu srouby) a z hudby si nepamatuju skoro nic krom eiffel 65
HODNOCENÍ: 65%
Lucifer Valentine
kompletni trilogie tohohle ujetyho silence ktery skrya svoji opravdovou identitu spal se svoji sestrou ktera se zabila na novy rok 2006 jeho oblibeny filmy taboo taboo 2 a men behind the sun vyziva se v hardcore pornu 70.let....jeho gore filmy jdou za hranice vkusu jsou to samy blitky chcani porno krev chobotnice a deti v mixeru
ale co se musi nechat ma opravdu zajimave obaly na svoje filmy trochu mi to pripomina obrazy toma sixe (lidska stonoznka1,2,3)
inspiraci byly pro nej two thousand maniacs a blood feast coz jsou zakladni kameny gore filmu
Taxidermia
http://www.csfd.cz/film/222914-taxidermia/
madarska kultovka tezka dekadence amoralismus
sledovani jedna rodiny od pocatku 20.stoleti pres komunismus v madarsku az jednoho opravdu divneho vycpavace zvirat od ostatnich divnych filmu jeden z mala na ktery se da opradvu koukat ma hlavu a patu a fantasticky finish ktery me dostal
Hospital Brut
takhle nejak si predstavuju zfilmovane silenstvi...jedna se o vetsinu casu animovany film kde je naprosto vsechno silene od ejakulujiciho kresleneho certa po perverzniho malire a takhle bych mohl pokracovat do nekonecna jedna se o opravud dekedantni pocin a tezko si tohle najde ve svem subzanru jakoukoliv konkurenci po 20 min sledovani jsem si fakt myslel ze vyfasuju na tuty nejakej epileptickej zachvat jeste vic by me zajimal dokument o tom nahnat par zkoulovanych lidi z machace na tohle promitani do kina a cekat co se bude dit :))
Begotten
jeden z nejdivnejsich filmu 20.stoleti
tezko hodnotit protoze na tohle nejaka stupnice nestaci...divaka okamzite zarazi kvalita zaznamu zvuk piskajici cvrcci a pokud muzu rict vrcholna je hned uvodni scena sebevrazdy ktera je jak z opravdu zle nocni mury Merhige zachazi opravdu za hranice vkusu a tohle rozhodne neni zadny mainstream pro obycejneho divaka
opravdu experimentalni pocin ktery sice nedesi a nefunguje jako horor ale celou dobu si rikate do prdele co to jako je
The Perks of Being a Wallflower
kdyz jarda jagr v roce 91 v pittsburghu vyhral svuj prvni stanley cup ,,vypravelo" tohle mesto jeste jeden pribeh o lasce zmaru krase a pratelstvi za zvuku doznivajicich 80tek...minule to byli nedotknutelni letos je to wallflower
P.S. a i toho bowieho tem skolakum odpustim prece jenom ja ho v prvaku asi taky moc naposlouchanyho nemel
95%
TOP 5 PROJEKTU U LEDU
muj zebricek filmu ktere bych chtel videt bohuzel jsou zatim u ledu
World of Warcraft
jak dlouho tohle prani trva ? snad uz nekonecne dlouho naposledy se o projekt zajimal Sam Raimi (puvodni trilogie Spider-mana) ultimatni fantasy ktera by mohla konkurovat puvodni trilogii LOTR tohle je pravdepodobne nejvetsi prani vsech paranu proprovany svet ruznost postav ale natocit neco tak komplikovane da sakra praci ale uz jsme se setkali ze vsechno jde kdyz se chce viz Watchmen, Atlas mraku, predlohy ktere se zdali byt nezfilmovatelne...myslim si ze technologie na to je a predstavoval bych si to jako nejaky misch masch avatara a pana prstenu....pravdepodobne trilogie min s rozpoctem 200 milionu je risk ale pokud by to melo kvalitu divacka zakladna urcite a mohl by to byt pro studio zlaty dul
P.S. uwe boll autor top sracek mel tu drzost a sel do blizzardu skemrat o rezii ten chlap je proste demon
odhad dokonceni vice jak 5 let
pravdepodobnost 60%
Mortal Kombat
vsazel jsem kdysi na tekken ale ten dopadl stejne jako mortal kombat 2 (vypichnout oci a zakopat) mala nadeje zacla pri vypusteni asi 10 min proma na youtube ktery mel vsechno co bych si od mortal kombat pral Johnny Cage, Jay White, Scorpion umisteneho do realneho sveta bohuzel po celeveceraku se slehla zem a na hsx jak akcie vyleteli nahoru ted jsou opet skoro na nule a s projektem se zatim nic nedeje aspon male nadeje se vyskytla ze bude uvedna druha internetova serie mortal komabat legacy na youtube...ale prece jenom to je mala filmova naplast
P.S. kdyz se restar povedl na konzolich perfektni "devitkou" pral by aby nakopli MK stejne i na filmovej pas
odhad dokonceni 3 - 5 let
pravdepodobnost 50%
Hellboy 3
Ac kvalitou je hellboy 1 a 2 celkem vyrovnana zalezitost a Hellboy jako takovy ma dobre obsazeni Perlmanem a tezko si predstavovat nekoho jineho tak bohuzel i komiksovka se slusnou divackou zakladnou slusnymi recenzemi proste nevydela a nezaplatila se.... jednicce to jeste proslo ale po dvojce uz je ticho po pesine i kdyz se objevili nedavne dohady o tom ze kdyby del tora nekdo dobre zafinancoval min 150 milionu dolaru :)) ze by se rad do trojky pustil aby taky ne prisery a monstra na to mel del toro vzdycky cuch a Hellboy jich nabizi nepreberne mnozstvi ale vzhledem k trzbam oboum dilu by musel prijit s opravdu dobry scenarem a silnym znamym zoporakem protoze asi jenom na Perlmana se chodit nebude...
odahad dokonceni ???
pravdepodobnost 15%
AT THE MOUNTAININS OF MADNESS
muj vysneny projekt z knihy H. P. Lovecraft napsaneho roku 1931 o polarni expedici ktera cestuje na jizni pol a dostane se do sveta zkazy a monster...pred nekolika lety se o projekt zajimal prave del toro v produkci s cameronem rozpocet 200 milionu erkovy rating bohuzel projekt nevznikl castecne diky "prequelu" k vetrelci Prometeheovi R.Scotta ktery bohuzel pro me bylo velke zklamani...tezko rict jak by tenhle projekt dopadnul ale podle me rozhodne lepe nez prometheus...podle me jediny cameron umi udelat takovyhle film pro sirokou masu a vsichni poblezneni avatarem by tohle museli videt i kdyz je to uplne jina krevni skupina...tezko rict kolik toho mely hory silenstvi spolecneho s promethem (fylozofovani, pocatky a konec lidstva) ale jsem presvedcen ze by dopadly o mnoho lepe bohuzel vse je pryc a nepredpoklada se ze hory silenstvi v nekolika letech uvidime kazdopadne je to velka skoda tohle by byla velka udalost
P.S. doporucuju vyhledat nejake obrazky na googlu...opravdu stoji za to...bylo by to proste monumentalni
odhad dokoneceni ???
pravdepodobnost 5%
SPAWN
spawn uz se na platna kin dostal v roce 97 spawna tehdy hral M.J. White ackoliv ted pusobi efekty a hlavne zaverecne prepalene finale dost smesne spawn jako komiksovy hrdina by byl urcite zajimavou volbou at uz se jedna o jeho smlouvu s dablem veleni pekelne armady nasledne dezertaci a postaveni se na stranu dobra(podobnost s hellboyem avsak verte ze spawn je jeste vetsi tvrdak) i kdyz tohle neni typicky kladas typu spider-mana nebo mirka dusina je to spise takovy "mix" Loba a Batmana. Urcite by spawnovi sedel erkovy rating ovsem to by byl velky risk pro studia v soucastne dobe ani nevim kdo prava k spawnovi vlastni. Projekt je tak hodne u ledu na hsx akcii mezi 0-1 tudiz se zatim neblyska na lepsi casy a za vdek tak muzeme akorat povedeny animak a komisky
odhad dokonceni vice jak 5 let
pravdepodobnost 30 %
AMERICAN HORROR STORY recenze
po skvele prvni serii zachazeji tvurci ve druhe rade jeste dal
AHS je mozna nejlepsi serialova tvorba ve svem zanru vubec.... jedna epizoda cca 50min serialu strci do kapsy kde jakou hororovou tvorbu za posledni roky
nemam ani moc co vytknout zatim druhe serii je opoznani nechutnejsi (tech uchylaren tam je pozehnane) atmosfera blazince je opravdu hutna navic velke plus ze ma opravdu zajimavy a necitelny pribeh v kazdem dile se stane naprosto neco necekaneho podtrzeno skvelymi hereckymi vykony hlavne jessica lange jako vrchni sestra predstavena se pro tuto naramne hodi a predvadi jeste mozna lepsi vykon nez v prvni serii...kazda postava v asylovem dome ma svoje pevne misto a je videt ze scenaristi (plasticka chirurgie, glee) vedi co maji delat a hlavne to funguje i pres slozitost postav a preskovani v ruznych casovych linkach neni problem se v seriale orientovat
kdybych nekomu mel vypravet o seriale kde je preskovani v casech ufoni prisery nacisticti doktori masovy vrah kgb cia jedna lesba z watchmenu a ti sami herci co hrali v dome kde strasilo a ted hraji zase uplne nekoho jinyho akorat je to ted v blazinci asi by to moc smysl nedavalo a presto je tenhle serial naprosto perfektni a a sedi jako prdel na hrnci
P.S. pokud jenom trochu mate radi horory a bizarnosti tenhle serial je jasna volba
90%
ingo lenssen
nemecky demon, okultista, autor nejsofistikovanejsiho knirku v televiznim nemecku a pravdepodobne majitel kamery v tasce
FILMOVY PRASECAK
kdyz je v nazvu filmu zvire tak v 5% to bude dobry a v 60% to funguje pokazdy... pes fotbalista evropsky pohar
tady je par prikladu : Zralok v benatkach, Zralok utoci 2, Zralok v hotelu
Princ a Ja : sloni dobrodruzstvi, doktor hroch od trosky nebo jak se to jmenuje, zabijacke vcely a smrtici vcely
nejlepsi je kdyz jsou v nazvu dve zvirata a se zviraty to nema vubec nic spolecnyho viz nemecky krimi slagr : SOS Barracuda: Zralok z Malorky
nekdy me opravdu prekvapuji nazvy filmu viz utok dvojhlaveho zraloka nevim jak to muze vypadat kdyz se sejde scenarista s producentem...docela bych chtel byt kdyz tohle davaji dohromady a jdou s tim za carmen elektrou
ale i tyhle fimy jsou potreba a ja osobne je mam rad a vzdycky zasnu jak je tohle mozny ze se tohle natocilo
tyhle cecka na fimovy pas patri a o roomu tureckyho hvezdnych valkach a cuneytu arkinovi priste