Recenze (4)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Tenhle film mi vyvraci moje teorie ze dvojky nemam rada!
Pán času - The Day of the Doctor (2013) (epizoda)
Film měl vše, co jsem odněj očekávala - humor, napětí, dojetí a absolutní překvapení! Moffat se toho nebál a dle mého názoru obrovský krok dopředu.
Alois Nebel (2011)
Způsob zpracování super, ale bohužel mi toho chyběl jakýkoliv spád... spíš jsem odpočízávala minuty do konce... Zase mi to nahradila diskuze s tvůrci filmu a Terezou Voříškovou:)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Pro mne jako milujícího fanouška to bylo velké napětí - může se jim podařit vystihnout děj knihy v 2 hodinách filmu? K mé nesmírné radosti dávám 5 hvězdiček za skvělé ukončení celého Pottera, neboť jsem dostala přesně tu spravnou dávku emocí - radost, romantiku, strach i napětí. Herecké výkony byly nezměněné, ale určitě role Severuse Snapa stojí za to pozdvihnout a stejně tak i herečka Helena Bonham Carter - nebyla jsem si jistá, zda jsem blázen já či ona je tak dokonalá! Jedinou výhradu mám k zakončení filmu - vyfoukané a ostříhané vlasy Bonnie mi nějak nedokázaly vnutit, že je to o 19 let později. Přesto skládám velkou poklonu tomuto dílu!