Recenze (967)
Der Aufhaltsame Aufstieg des Arturo Ui (1996) (TV film)
Viděno naživo v Krakowě... Veliký zážitek a parádní kus divadla
Abigail's Party (1977) (TV film)
Úžasná divadelní hra, ale chápu, že se zde moc nehraje... je moc o nás :)
Nahý (1993)
Pro mně nejlepší filmový Mike Leigh, krutě komický, mile melancholický, jak to umí jen on... a kardinální otázka na konec
Království - Série 1 (1994) (série)
Pouštím si všechny díly za sebou na jeden zátah a vždy zafungují přesně. Ještě se mi nestalo, a bych se během sledování 279min. filmu začal nudit. A Udo Kier je démonický až hanba :-))
V nitru Llewyna Davise (2013)
čím víc to vidím, tím to mám raději
Holy Motors (2012)
Jedna z nejhezčích, nejdojemnějších a nejvtipnějších poct fantazii a filmovému médiu, které jsem kdy viděl... Není na ní lautr nic intelektuálského, tím pádem ani pseudointelektuálského, ale když se to tam někdo rozhodne vidět...
Birdman (2014)
Bez debaty nejvíc strhující film roku 2014, Inarritu posunul hranice filmového vyprávění zase o kousek dál a herci se vyhráli z podoby...
Hamlet podniká (1987)
"Hamlet byl hodné dítě. Nikdy neplakal. Nikdy nespal. Jenom seděl v koutě s podivným výrazem v očích..."
Krvavá neděle (2002)
Neskutečná ťafka do rozkroku!! Přesně mířená a s pořádným rozběhem... Jdu si někam nechat roztát záda
Slon (2003)
Hodně zvláštní film, složitý do sledování, ve výsledku silný... Ale nic nového pod sluncem, s podobným principem slavil úspěch už Haneke ve svých prvních filmech (Sedmý kontinent, 71 fragmentů)