Recenze (27)
Slunce, seno, erotika (1991)
První dva díly byly suprové, ale tento? Škoda mluvit.
Slunce, seno, jahody (1983)
Slunce, seno je klasika. Skvělé obsazení, skvělé herecké výkony, co dodat.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Toto je snad nejlepší animovaný seriál, který kdy vznikl.
Přízraky mezi námi (2000) (seriál)
Průměrný český seriál, chvílemi dost depresivní.
Pretty Woman (1990)
Jeden z nejhezčích romantických filmů, co byl kdy natočen.
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Společně s Hospodou a Nováky jeden z nejtrapnějších seriálů, které mohla Nova natočit.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Dle mého názoru nejlepší večerníček, který kdy byl natočen.