Recenze (136)
Kouzlo měsíčního svitu (2014)
Nádherny Woody.
Lásky čas (2013)
Opať ma dostal. Nečítajte komentáre, pozrite si to, určite aspoň polovica z vás to neoľutuje.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Takto ma vyzerat nonstop akcia v podani Guy Ritchieho. Žanrova lahodka. Samozrejme treba ist na ten film s istym ocakavanim teda ze dostanete akčnu dobrodruznu krimi komediu.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Jízda!
Jak je důležité míti Filipa (2002)
Oscar Wild vo veľmi vydarenej adaptácii.
Zahřívací kolo (2006)
Za 4* ale 58% je málo tak som pridal 5*.
Počátek (2010)
Podarilo sa. 2,5hodiny mi ubehlo behom pár minút. Ako vo sne.
Prokletý ostrov (2010)
Napínavé až dokonca, istým spôsobom to tu už raz bolo, ale neprezradím čo, kedže tým by som povedal veľa. Vynikajúca atmosféra aj Di Caprio.
Nine (2009)
Takmer som si to nepozrel a bola by to škoda. Pre mňa lepšie ako Chicago. Atmosféra doby, cigaretový dym, to malé talianske auto aj tie ženy sú tu akesi ženskejšie.
Prokletý klub (2009)
Možno maličko prehnané hodnotenie, ale je to tak. Všetko mi v ňom sedelo ako riť na šerbel. Oplatí sa vidieť.