Recenze (113)
Méďa (2012)
Vsadím všechno, že bude dvojka.
Michael Jackson: Thriller (1983) (hudební videoklip)
Michael je legenda. Pop neposlouchám, ale jeho songy si můžu poslechnout kdykoliv.
Milionář z chatrče (2008)
Ne, že by se mi film nelíbil. Jenom jsem už podobných příběhů viděl mnoho a to mi trochu zkazilo podívanou. Jinak byl film dobrej. Aspoň ukázal světu, jak se žije (nebo spíš přežívá) v zemi jako je Indie. A vůbec jim to nezávidím.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Prvně sem dal pět hvězdiček za každého, ale když ve třetí sérii chybí Nathan, tak musím jednu ubrat. První dvě série byly bezkonkurenční, bohužel třetí už je mnohem horší.
Mumie se vrací (2001)
Hodně podobné prvnímu dílu, i když možná trochu horší. Ale pořád dobré.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Běží to už tak dlouho (počítám i původního Naruta) a přitom je to pořád stejně úžasné jako na začátku, v některých věcech i lepší. Úžasné postavy a skvělý příběh podkreslený výborným soundtrackem dělají z tohoto anime jedničku. Palec nahoru.
Nenávist (2004)
Japonské děti jsou děsivé.
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino by měl točit víc takových filmů. Žádný ujetý scény, prostě kvalitní western. Kdybych nevěděl, že to natočil on, asi bych to ani nepoznal. Herecké obsazení je super, ale trochu mi to tam kazil Foxx. Možná, že to bylo kvůli roli, kterou hrál, ale Christoph Waltz ho totálně zastiňuje. Závěr byl jedno velké klišé, což mi taky trochu ubralo na hodnocení. Po setkání s Candiem (Leonardo DiCaprio) to bylo na 5 hvězdiček, pak už šla kvalita dolů.
Papíry (2012)
Suprová animace, SKVĚLÁ hudba, hezký romantický příběh. Strašně moc bych chtěl něco podobného vidět jako celovečerák. Lepší kraťas jsem neviděl. EDIT: Oscara si 100% zaslouží.
Pařba na třetí (2013)
Doufal jsem, že uvidím suprovou komedii jako byly první dva díly. Místo toho jsem dostal průměrnou dramatickou komedii, která měla s jedničkou a dvojkou společnýho snad jen postavy a reference na první dva díly. Škoda, těšil jsem se na další jízdu.